Nový vítr do Counter-Strike: Condition Zero
zdroj: tisková zpráva

Nový vítr do Counter-Strike: Condition Zero

13. 12. 2002 22:00 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

Je to necelý týden, co jsme uveřejnili poměrně překvapující zprávu, že vývoje Counter-Strike: Condition Zero se ujali Ritual Entertainment, kteří tak převzali štafetu po Gearbox Software.

Ačkoliv vše nasvědčuje tomu, že Sierra patrně nebyla s prací Gearboxu příliš spokojena, oficiální důvody a vyjádření tak vůbec nezní. Marketingový ředitel Valve Software Doug Lombardi k odchodu Gearboxu podotýká, že tato firma již svůj úkol splnila a nyní je na Ritualu, aby hru dokončil. Jen těžko kdy zjistíme, zda jde o pravdu či jen o uklidňující slušňácké řečičky, potlačující obavu Sierry a Valve, že Condition Zero dopadne podobně jako taktéž očekávaný Nightfire, tedy jen průměrně. Ani prezident Gearboxu Randy Pitchford se ke změně nestaví - alespoň na veřejnosti - nikterak negativně a o obou společnostech se vyjadřuje jen v nejlepším duchu. Ať už se na to díváme jakkoliv, jisté je, že jeho firma ještě rozhodně má jedno eso v rukávu - konverzi akce Halo pro PC.

V současnosti je vydání Condition Zero stále naplánováno na jaro/léto 2003, ona změna ve vývoji měla totiž proběhnout již v srpnu. Ještě dříve se však všichni fanoušci dočkají 1.6 verze Counter-Striku, o jejímž obsahu, především pak nových zbraních, jsme se zmiňovali v těchto novinkách. Nová verze stále nejpopulárnější síťové hry má také obsahovat stejné grafické rozhraní jako Condition Zero, které se zjevně inspirovalo ve Windows (obrázky).

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva
nové obrázkykompletní galerie

O podobě Condition Zero jsme psali již mockrát a žádné naprosto klíčové změny zatím nebyly v souvislosti s nástupem Ritualu oznámeny. Hra má obsahovat 20 rozdílných misí, chcete-li epizod, s lineárních obsahem. Zatímco podoba od Gearboxu byla spíše multiplayerovým simulátorem, verze Ritualu je skutečně singleplayerovou záležitostí - každá mise má svůj konec a začátek a jakmile ji dokončíte, můžete přejít k další, přičemž se čas od času vaše role pozmění. V jedné misi jste zákeřným sniperem, zůstávajícím na jednom místě, v druhé se musíte postarat o krytí vašeho týmu. Příklad jiné mise: Vše začíná v okamžiku, kdy spolu se svým týmem (CO) nastoupíte do helikoptéry. Situace je následující: v kolumbijské Bogotě má základnu významný drogový kartel. Bohužel se jeho členové dozvěděli, že o nich víte, a tak pro jistotu zajali a nyní zadržují čtyři lidi. Váš úkol je zachránit rukojmí, vypořádat se s členy kartelu a zničit veškerou jejich produkční aktivitu.

Co se týče výbavičky, Ritual pozměnil pár věcí - přidány byly rádiově ovládané bomby a pájecí lampa pro uříznutí dveří. Novinkou bude také speciální optická kamera, díky které se budete moci nepozorovaně podívat za roh. Objevit by se naopak neměly plynové granáty a Molotovy. AI bude založena na té z Half-Lifu, samozřejmě modifikovaná. Podle všeho by se tedy neměl engine, pocházející ještě z Half-Life, měnit, což jistě vyvolá u řady hráčů skepsi. Vývojáři se přesto chvástají, že jeden model má ve hře 1300 polygonů. Přibude i několik animací, jmenovitě třeba střelba během výskoku z okna nebo skákání zpoza rohů a podobně. Pro fajnšmekry budou připraveny i přidané animace smrti, například pády ze schodů, okenních říms a střech. Vylepšení nemá minout ani podobu explozí. Nové efekty výbuchů by se však měly objevit už i v CS 1.6.
zdroj: GameSpy

kate

Nejnovější články