Protože Heavy Rain zamíří pouze na PlayStation 3, nemuseli se autoři snažit jej přizpůsobit několika ovladačům naráz, ale tomu playstationovskému pouze a jedině. Cage sám je optimistou a vidí potenciál třeba v možnosti směrovat přes pohybovou páčku ovladače přímo pohyby postavy. Oproti Fahrenheitu se také možnost interakce s předmětem ukáže příslušnou ikonkou přímo na tom daném místě, tj. ne ve zvláštním ukazateli v úplně jiné části obrazovky.
Že to funguje mu prý dokazuje skupinka testerů, kteří vždy po pár minutách hraní ovládací schéma zapomenou. Prý je zkrátka tak jiné, že jej hráči vůbec nevnímají jako něco, co musí dostat pod kůži a nabiflovat se jeho zákonitosti. Cage pak dodává ještě tolik, že v příběhu se pokusil reflektovat svůj vlastní soukromý život, resp. věci, které se v něm změnily poté, co se mu narodily dvě děti - prý doufá, že si toho hráči všimnou.
Heavy Rain vyjde ještě letos pro PlayStation 3 - více v našich článcích:
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Na místě činu v Heavy Rain [5.1.2009 13:13 - levis]
Opravdová tvář z Heavy Rain [12.12.2008 09:09 - levis]
Heavy Rain na východním pobřeží USA [8.12.2008 14:14 - levis]
zdroj: EG