Mezi ty se řadí hlavně osvětlení, obloha a dohled v rámci světa. Začínat se bude ale postupně, takže se hezčí grafiky nedočkáme najednou v celé hře. Jako první přijdou na řadu startovní oblasti a skrze několik dalších updatů se vývojáři postupně propracují až k oblastem pro ty nejvyšší úrovně.
První vlnu vylepšení do hry uvede chystaný update Reloaded, který vyjde 29. září. Nejviditelnější by mělo být právě zmíněné nasvícení. Většina startovních oblastí prý operuje jen s jedním zdrojem světla, což se již brzy změní. Zdrojů světla bude víc, stejně jako přibudou různé paprsky, nebo záře z ohně apod.
To, společně s podstatně zvětšeným dohledem do dálky a hezčím vykreslením oblohy a vůbec všech různých efektů které se vám nad hlavou dějí půjde ve výsledku hodně poznat. Ostatně rozdíl můžete porovnat sami - vývojáři vydali několik obrázků na kterých rozdíl v grafice ilustrují. Pod textem jich najdete několik, zbytek je pak k vidění na oficiálním webu hry.
Předtím...
Potom...
Předtím...
Potom...
Předtím...
Potom...