Oznámení Ashes: Two Worlds Collide
zdroj: tisková zpráva

Oznámení Ashes: Two Worlds Collide

21. 11. 2005 16:16 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

Návratem ke kořenům klasických RPG jako Ultima VII, Drakkhen či Demon's Winter by se měla stát dnes ohlášená hra Ashes: Two Worlds Collide.

Nestojí za ní žádná slavná firma, nýbrž dva nezávislí nadšenci Olly Brown a Andrea B. Previtera, kteří takříkajíc doma na koleně obstarávají celý vývoj, podobně jako u předešlého projektu Exkult. Kvůli tomu je termín vydání hodně vzdálen (snad 2007?), teprve se rodí technologické demo a obrázky mají pouze dočasný charakter (některé věci si do nich dokonce vypůjčili z NWN).

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Nicméně ani to jim nezabránilo nakrásně si namalovat představu, na čem by si Ashes mělo zakládat. Rozhodně prý nepůjde o akční "hack&slash" rubačku ala Diablo ani arkádu typu Zelda, namísto toho se těšte na taktické souboje probíhající na tahy (jinak vše probíhá v reálném čase). Náhodně generované NPC postavy nebudou stát na místě a tupě čekat, až k nim přijdete - naopak mají žít vlastním životem, pracovat v zaměstnání, jíst v době oběda, spát v noci atd. Důležitou roli sehraje jak vaše reputace, kterou získáte svými předchozími činy (např. zabití nevinných, krádeže atd.), tak složení vaší skupiny, kde každému členovi vyberete jeho náturu (intelektuál, cynik...). V rozlehlém a hodně interaktivním herním světě, kde se plynule mění denní doba, počasí i stíny, si budete moci pořídit nějakou budovu a obchodovat v hospůdce nebo u kováře, jehož výkladní skříň nemá být bezedná a při vykoupení určitého předmětu tedy nezbude než vyčkat pár dnů. Kéž by všechny plány klaply a dožili jsme se přidání Ashes: Two Worlds Collide do rubriky Právě vyšlo...
zdroj: homepage

jd

Nejnovější články