Painkiller - s raketometem na čarodějnice
zdroj: tisková zpráva

Painkiller - s raketometem na čarodějnice

9. 1. 2003 17:17 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

Poprvé a zároveň naposledy jste se o připravované akční hororové střílečce Painkiller mohli dozvědět loni na jaře.

Po téměř roce jsme tu opět s novými obrázky a několika informacemi, které vyplynuly z rozhovoru uveřejněného na HomeLANu. Studio People Can Fly už je se svým dílem v takovém stádiu, že má hotovu většinu levelů, zbraní, nepřátel, atd., a nyní se soustřeďuje na samotnou hratelnost. Ještě je tedy čeká dost práce, než se s Painkiller setkáme na pultech obchodů.

Příběh hry se točí okolo člověka, který se živí zabíjením nemrtvých monster. Není to klasický žoldák, neboť jeho si pro zabíjení nekoupíte, ale rodilý lovec (podobně jako např. Gabriel Knight), který má slabost pro drahé věci. Hlavním cílem vývojářů je nabídnout hráčům naprosto odlišné levely. Díky tomuto předsevzetí se v rámci mýcení kreatur dostanete do opuštěného vězení, starého kláštera, zříceniny hradu, a mnoha dalších míst. Každý z 20 levelů bude prostě unikátní. Jedinečná budou i monstra, po jejichž krku ve hře půjdete. Koho by například napadlo, že se v hororovém titulu setká se starou, ošklivou čarodějnicí na koštěti. Na jedné straně bude vyvedena tak, že ve vás vzbudí hrůzu, na straně druhé její koště obdařili věcmi, jako interní spalovací motor, airbag, rychloměr, ad.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva
nové obrázkykompletní galerie

V oblasti zbraňových systémů se tvůrci nechali inspirovat Quakem. Raketomet zde však nebude tou nejlepší zbraní a navíc každá zbraň bude vyvedena ve dvou modulech, tudíž bude možné používat třeba i jejich kombinace (např. nitro-puška s dvouhlavňovou brokovnicí, apod.). Do rukou se vám ale dostanou i takové kousky jako "lightning gun" nebo "nailgun" (vhodná zejména pro boj pod vodou), ad. S tím souvisí i to, jak se tvůrci vypořádají s fyzikou hry. V Painkiller prý nebude možné zničit např. zdi, ale protože mají licenci na Havok engine, dočkáte se i efektů, kdy při vystřelení rakety mezi dvě monstra, budou obě oběti odraženy výbuchem a zatímco jedna přitom zničí dveře, druhá se může zavěsit na lustru a rozhoupat ho.

Painkiller nebude ošizen ani o multiplayer. V plánu je pět různých módů, přičemž všechny budou zaměřeny na prudkou nekompromisní akci. Tedy žádné bratříčkování se s jinými hráči ani kooperace. Celkem jasno mají tvůrci rovněž v datu vydání hry - 17. červen 2003.
zdroj: HomeLAN

korgull

Nejnovější články