Podrobnosti o historii střílečky RatHunt
zdroj: tisková zpráva

Podrobnosti o historii střílečky RatHunt

6. 3. 2002 9:30 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

Zajímají Vás podrobnosti o titulu RatHunt připravovaném v polském Mirage Interactive, kteří mají nasvědomí mmj.

také kontroverzní Mortyr? Na HomeLANu vyšlo interview s tvůrci hry, z něhož se Vám v tomto článku stručně pokusíme zprostředkovat pár informací.

Jak jste se již u nás mohli dočíst, RatHunt bude poněkud netradiční FPS, která ponese také prvky RPG. Okolnosti vzniku této hry jsou poněkud složitějšího rázu a vydaly by pomalu na knihu. Ve zkratce - v roce 1999 se Mirage chtěl pustit se společností Games Workshop do nového akčního projektu založeném na Warhammer 40 000, který měl nést název Warhammer 40K: Battlefields. Záhy se však vyskytl problém s použitím Mortyr enginu, který se zdál pro vytvoření této hry naprosto nepoužitelný a vztahy s GW se díky tomu začaly zhoršovat, neboť nebyly naplněny jejich původní požadavky. Mirage byli nuceni svůj engine odložit a přistoupit na něco lepšího - LithTech engine. Naneštěstí jim ale GW nakonec dali košem a tak vše skončilo u nedokončeného projektu a aby toho nebylo málo, veškerá práva na tento projekt získala jiná firma.

A protože Mirage zůstala spousta materiálů, použitelných textur a animací, dlouho neplakali nad svým osudem a pustili se do něčeho, co by jejich práci zhodnotilo. Nejdříve se pokusili o tvorbu hororové hry s názvem NINE, ale jejich výzkumy nakonec zjistily, že se tento žánr na trhu příliš nechytá, a tak upustili i od tohoto díla. Pak si hlavní manažer, Pawel Kalinowski, vzpomněl na jeden film s Mickeyem Rourkem v roli Butche Steina, židovského psance, který ve svém vězení choval krysy, a nápad byl na světě. Už z názvu je patrné, že rozhodujícím elementem nového titulu budou právě krysy všeho druhu.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva
další nové obrázky

Účelem zařazení RPG prvků do hry byla nejen touha po širším okruhu hráčů, ale také po lepším a vymakanějším požitku ze hry. Takže Vás v RatHunt budou čekat různé stupně zkušeností, rozdělování bodů, investice do určitých znalostí zbraní, apod. Kromě svého vězení se v první fázi své mise podíváte také do dalších míst - na strážnici, nádvoří, do kuchyně, jídelny, zbrojnice atd. Později se dostanete také do ulic Shore City, luxusního obydlí Dona Wasyla, hospody Stinkyho Herringa, špinavých uliček čínské čtvrti, továrny Dona Maria, mnoha dalších míst a nakonec do městského policejního velitelství.

Za zmínku stojí určitě zbraně, Váš arsenál budou zdobit takové kousky jako - osvědčený Glock 22c, Smith&Wesson model 625, plně automatická brokovnice Mossberg model M9200 A1 autoloader zvaná také “Jungle gun”, Sig 551-p/SWAT, FN P90 s tlumičem, MAC 10 Ingram, kulomet HK G8, M-14 (dalekohled + laserový zaměřovač), ruční granáty, bomby s dálkovým odpálením, atd. Všechny zbraně Vám nabídnou také alternativní režim střelby jako například M-14 lze použít jako snajprovku, Sig 551-p má zabudovanou svítilnu.

RatHunt bude mít dvě hlavní postavy - Masona a Stellu, přičemž, když ztratíte Stellu, hru budete moci dokončit i tak. Pak se zde budou vyskytovat i další někomu známé postavy z filmu - Bartender, Don Wasyl, Don Mario a Tong Po - celkem jich má být okolo stovky.

Hra byla původně ohlášena pro konzole, ale tvrdá realita tvůrce donutila zabývat se nejprve verzí pro PC, která je již blízko svému dokončení, ale ještě se nenašel vydavatel, takže se hry v plánované termínu - dubnu - nejspíš nedočkáme. Více pravděpodobný je spíše červenec.
zdroj: HomeLan Obrázek zdroj: tisková zpráva

korgull

Nejnovější články