Tedy až do včerejška, kdy na domácím serveru GameSpot.cz poodkryl první informace o hře Josef Német ze Zima Software, který se předtím podílel i na Bloodline. Z rozhovoru mimojiné vyplynulo, že hra bude používat technologii podobnou cel-shadingu pro navození komiksového vzhledu, že nebude chybět několik nenáročných meziher a že se setkáme se zbrusu novými postavami. Jinak chtějí tvůrci opět sázet na humorný nádech a dabing od známých komiků. V galerii se nachází premiérové artworky, které už nemá na svědomí grafik Daniel Falta jako u Poldy 2-4.
-
Můžete alespoň nastínit dějové pozadí pátého Pankrácova dobrodružství?
Jozef Német (scénárista): Pro tentokrát Pankrác nečekaně povýšil a stává se agentem organizace P.R.Č.A. Co přesně to znamená, teď nebudeme prozrazovat, ale i tentokrát bude mít co dělat se strojem času. Na rozdíl od předcházejícího dílu nepůjde o šílené hledání cesty zpátky. Děj hry je rozdělen do několika kapitol, které jsou odlišné především prostředím a vlastním menším příběhem... [více]