scany) ve vysokém rozlišení. Spatříte na nich civilní odboj v ulicích města, stíhačku nad kontrolním stanovištěm vojáků na silnici, nálet vrtulníku na přístav, vyschlou krajinu na Středním východu i detailní modely jednotek nebo typický východoevropský panelák.
Pocházejí z preview v maďarském časopisu GameStar, odkud jsme se dozvěděli i zajímavé informace o pozadí vzniku hry. Kvůli interním (navenek neventilovatelným :) konfliktům a problémům ve Stormregionu, studiu stojícím za úspěšnými Codename: Panzers, si tam svých pět švestek sbalili hlavní programátor, hlavní designér a další klíčoví vývojáři, kteří přešli do konkurenčních Mithis Games (tvůrci Creature Conflict a Nexus: The Jupiter Incident). Ti se díky tomu stali největší maďarskou firmou svého druhu a vedle Joint Task Force nyní pracují na několika zatím neoznámených projektech. Každopádně jsme zvědavi, jestli se významné oslabení Stormregionu nějak projeví na kvalitě druhého dílu Panzers, jež se má objevit v létě.
zdroj: vlastní