První artworky z 3D RTS Kohan II
zdroj: tisková zpráva

První artworky z 3D RTS Kohan II

17. 6. 2002 12:52 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

Velká móda tvořit i strategické tituly ve 3D kabátku se tentokrát nevyhne ani oblíbené RTS Kohan, jejíž druhé pokračování se již rodí v dílnách společnosti TimeGate Studio.

O oznámení zahájení prací na tomto díle jste se mohli dočíst během E3 mánie na našich stránkách. Kohan II se svým vydáním nijak nespěchá, takže se s ním nesetkáme dříve než na konci příštího roku. Pořádné screenshoty zatím pochopitelně nejsou k dispozici, přesto se v naší galerii můžete podívat alespoň na tři skicy, které tak trošku naznačují, s kým nebo čím budete mít ve hře tu čest.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva
další nové obrázky

TimeGate Studios pro svůj nový projekt využívají NetImmerse engine. Kromě již zmíněného 3D provedení, tak budete moci zaznamenat spoustu nových významných drobností, např. Vaše armáda již nebude větší než město, ze kterého pochází a vyšší než stromy. Navíc právě stromy se mohou stát jakýmsi přirozeným štítek, když se na Vás vrhne banda lukostřelců. Tvůrci sice neplánují vykreslovat jak jednotlivé stromy zastavují šípy na jejich cestě za smrtícím posláním, avšak určitý obranný bonus, když se v lese schováte určitě zaznamenáte. V RTS Kohan II budete se svým vojskem (jednotlivé bojovníky se tvůrci pokusí provést v relativně realistickém poměru k okolním objektům) napadat města tím způsobem, že do nich bude možno přímo vkročit, útočit na každou jednu budovu a nakonec také zajmout opevnění uprostřed. Díky novému provedení této hry nebude chybět ani přibližovatelná kamera. Navíc se zde budete muset potýkat s pravidelným střídáním dne a noci, a také s ročními obdobími. Novinkou bude micromanagement, který chyběl mnohým příznivcům prvního Kohana. Na základě ohlasů, které však byly dost různorodé především v tom, jak by si ten který hráč takový micromanagement představoval, tvůrci přistoupili na takové řešení, které každému umožní zvolit si sám, jakou kontrolu nad danými jednotkami chce mít.

I když se vzhledem k rannému vývoji hry stále nedá s naprostou určitostí říci, s čím Kohan II ke svým fanouškům v konečné podobě přijde, záměr vývojářů vytvořit pět kampaní by se přeci jen mohl vydařit. Dále se prý můžete těšit na honosné bitvy s až stovkou jednotek na obrazovce, přičemž i na rozumném PC, by nemělo dojít k žádnému spomalení. Přibudou také některé nové jednotky. Obléhání měst Vám tak pomohou urychlit nové za tímto účelem stvořené zbraně a nepohrdnete určitě ani novými létajícími jednotkami. Výše zmíněné změny počasí a ročních období bude mít přímý dopad na průběh bojů. Ne každá jednotka bude např. efektivní při boji ve sněhu apod.

Kohan II se bude odehrávat dlouho po událostech původní hry. Hrdina Kohan je však nesmrtelný a tak si jako jediný na vše živě vzpomíná. Více z příběhu zatím nebylo odhaleno.
zdroj: GameSpy

korgull

Nejnovější články