George, oblečený do krví potřísněného pláště, tedy na ukázkách chodí po areálu, kde se konají jatka. Tu a tam přeleze zeď, prohodí s někým pár slov v in-game cutscéně nebo použije nějaký zvýrazněný předmět přes jednoduché uživatelské rozhraní s třemi všeříkajícími ikonami.
Pro mě osobně jsou však tyto obrázky takovým malým šokem. Po nedávném prohlášení Charlese Cecila v PC Gameru - že čtyřka bude návratem ke klasickému point & click stylu, protože third-person řešení se jim ve trojce The Sleeping Dragon neosvědčilo - jsem totiž čekal něco trochu jiného (jako třeba Runaway 2 nebo Paradise) než celé herní prostředí opět v polygonovém 3D enginu, (byť úhel pohledu kamery zřejmě bude fixní). Ten, ač to tak na vás nemusí působit, má být úplně nový a podporovat vychytávky typu depth of field, motion blur, normal mapping, dynamic mood colourisation, HDR atd., které ještě nejsou v adventurách tak běžné. Důraz je kladen též na vylepšenou technologii Virtual Actor System, díky níž budou charaktery oplývat přirozenější mimikou obličeje.
O příběhové zápletce pojednával náš prosincový článek a tak si ještě shrňme nové informace, co prozradili autoři v rozhovoru na TotalVideoGames. The Angel of Death začne v New Yorku a má být přístupný i nováčkům v sérii, jejíž znalci si mohou všimnout referencí nebo vtipných narážek na předešlé díly, odkud se vrátí i pár postav.
Významnou změnou, která se nejspíš projeví na celkové kvalitě titulu, je nový způsob vývoje, vyžadovaný rostoucími nároky herního průmyslu a potřebou početnějších tvůrčích týmů. Revolution se už starají "pouze" o příběh, scénář, hádanky a koncept Broken Swordu 4, zatímco produkci pro ně zajišťuje externí firma Sumo Digital, kam přešlo pár jejich zaměstnanců. Hlavní hrdina bude i tentokrát namluven Rolfem Saxonem (filmy Mission Impossible / Zachraňte vojína Ryana) a od většiny ostatních her se nahrávání dabingu liší tím, že to všichni herci provádí společně. Termín vydání je stanoven na třetí kvartál 2006.