Za tou stojí zkušený tým Relic Entertainment, který v minulosti spáchal vesmírný Homeworld, ale tentokrát zůstaneme pevně na zemi a vrátíme se do období těsně před vzplanutím druhé světové války. V té době si jeden šílenec zamanul, že by nemuselo být špatné zkusit nějaké genetické experimenty na zvířatech na jednom opuštěném ostrově za účelem vytvoření silné armády. Pochopitelně, přírodě se takové kousky se zmutovanou faunou vůbec nezamlouvají a odpovídá po svém...
Zajímavé je, že ještě před pár hodinami se u preview Sigmy na CDMagu nacházely vůbec první obrázky přímo z prostředí hry (dosud jste mohli vidět pouze pár modelů zvířat), ale nyní jsou už v tahu - patrně někdo z Microsoftu zapracoval :) Více se o této unikátní hře dozvíte po květnové výstavě E3 nebo už dnes v článku na BW:
Pokud hodlá Sigma v něčem vynikat, tak nelze pochybovat o tom, že v jedné věci se jí do dozajista podaří - v počtu ovládaných jednotek. Megalomanský přístup vám totiž dovolí zahrávat si s více než 16 000 druhy živočichů (přičemž základních typů je 60 a každý má ještě 70 přídavných vlastností) a celkem z nich vytvořit až čtyři miliardy kombinací. Celé ty biologické manipulace budou probíhat nějak tak, že zvolíte maximálně čtyři zvířata a stanovíte, které z nich má mít na vzniklém jedinci dominantní podíl. Pak je všechny naházíte do příslušného stroje a počkáte, co z něj na druhém konci vypadne. Možná se to vašim představám bude podobat a možná taky ne - a v tom je právě to kouzlo.