První ukázky ze Star Wars: Empire at War
zdroj: tisková zpráva

První ukázky ze Star Wars: Empire at War

9. 1. 2005 23:23 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

Jak jsme vás informovali na začátku tohoto roku, v dílnách nově založeného vývojářského studia Petroglyph vzniká pod patronátem společnosti LucasArts v současnosti nová hra z tématikou Hvězdných válek.

Jmenuje se Star Wars: Empire At War a žánrově by měla spadat do kategorie real-time strategií. My vám dnes tuto hru můžeme přiblížit prostřednictvím několika prvních obrázků. Jde o scany z britského časopisu PC Zone, který na stránkách svého únorového čísla nabízí čtenářům čtyřstránkový článek o SW: Empire At War. Mimochodem, i když je Petroglyph novým studiem, neznamená to, že jde o bandu začátečníků. Jeho tým totiž tvoří několik bývalých členů Westwoodu, kteří toho mají za sebou již hodně, včetně titulů Command & Conquer.

Ale pojďme nyní ke hře. Star Wars: Empire At War má být dějově zasazena především do období, které popisuje Epizoda IV: Nová naděje. Konkrétně hra začíná dva roky před Novou nadějí. Částečně se zde ale objeví i události z Epizody III. Tvůrci mají v úmyslu hru protkat příběhy hrdinů a situacemi z filmů. Hráči by tam tedy měli mít možnost odhalit, jak se to vlastně stalo, že se nějaká určitá osoba dostala právě tam, kde teď je, anebo jak se vlastně ta která strana zmocnila nějaké planety, apod. Zúčastníte se tak navíc například bitvy na zamrzlé planetě Hoth nebo boje o Yavin. Dále zde budou bitvy hypotetické a odvozené ze souvislostí ve filmu. Co se týče zbraní, hra bude zahrnovat všechnu techniků světa Hvězdných válek.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva
nové obrázkykompletní galerie

Očekávat prý můžete setkání s útočnými loděmi "Acclamator" (Epizoda II) létajících po boku ISD (Imperial Star Destroyer). Hra totiž kombinuje prvky moderních RTS se širokými strategickými a taktickými možnostmi, které vám budou k dispozici - např. ukrývání lodí v asteroidových polích pro nečekaný výpad na nepřítele, možnost zaměřit specifickou část nepřátelské bitevní lodě (motory, aj.) ve snaze omezit její manévrovací schopnosti, atd. Vedle vesmírných misí bude tento titul ale nabízet i mise pozemní. Ty vesmírné budou svým způsobem přípravou pro boj na povrchu planet.

V každém případě nepůjde o klasické lineární mise jako v jiných RTS. Hrát budete moci na straně Říše i Povstalců. Hra prý vlastně sestává ze dvou částí - plánování/pohyb vojska a samotný boj. Narozdíl však např. od Rome: Total War, kde byly obdobné části hry poháněné každá jiným enginem, v SW: Empire At War fungují na stejném enginu, který se automaticky adaptuje na daný herní mód. Chybět prý jinak nebude ani multiplayer, a to jak "head-to-head" kampaně, tak "free-for-all" skirmishe. Termín vydání byl stanoven na podzim 2005.
zdroj: PCZone

korgull

Nejnovější články