Před chvilkou byl oficiálně ohlášen Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas, pátý díl série týmových single/multiplayerových akcí, které se dosud celkově prodalo 13,5 milionu kusů. Nejelitnější světová protiteroristická jednotka se v něm vypraví do města kasín, zábavy, oslepujících neonů a mnoha různých druhů hazardních her - Las Vegas - kam jezdí utrácet nejen celebrity, jelikož tam ročně podle statistik zavítá 36 milionů rozhazovačných lidí. Jenže v téhle hře toho možná budou litovat, protože si některé z nich vezmou teroristé coby rukojmí a na vás samozřejmě bude, abyste je zachránili. Nepředvídatelná zápletka, že? Hra sice má v názvu Toma Clancyho, takže se zařadila po bok Ghost Recon 3 či Splinter Cell: Double Agent, ale jde asi o pouhý marketingový (a jistě také patřičně drahý) kalkul, jelikož nikde nezaznělo, že by příběh pocházel právě od tohoto známého spisovatele.
Rainbow Six Vegas vyjde letos na podzim pro dosavadní generaci konzolí, next-gen konzole a také pro PC, což je asi nejdůležitější informace. Vyvíjí ji zkušený tým z Montrealu pod vedením producenta jménem Chadi Lebbos, který má na svědomí Rainbow Six 3. Jestli to však znamená, že se nové pokračování vrátí k nosným pilířům série a umožní taktické plánování postupu / nutnost používat taktiku, nebo zdali se setkáme s arkádovou střelnicí jako v nedávném Lockdown (60%), to dosud tvůrci nevyzradili (spíš bych tipoval druhou variantu). Místo toho do nás UbiSoft hustí hype největšího kalibru, který zřejmě cut&pastuje z jedné tiskovky do druhé, čili že hra vymáčkne z technologie maximum co se týká grafiky, fyziky, animací a umělé inteligence. A že se stane benchmarkem, se kterým budou všechny ostatní next-gen hry poměřovány. Odvážné prohlášení lze zatím posoudit pouze na devíti screenshotech z X360 verze v galerii.