Real-time strategie Company of Heroes
zdroj: tisková zpráva

Real-time strategie Company of Heroes

4. 4. 2006 14:14 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

Po velmi dlouhé době vám dnes můžeme nabídnout sadu nových screenshotů z připravované válečné real-time strategie vývojářského týmu Relic Entertainment - Company of Heroes.

Termín vydání této hry s tématikou 2. světové války a původem z dílny tvůrců titulů jako Homeworld, Impossible Creatures nebo Warhammer 40 000: Dawn of War, nebyl přesně stanoven, ohlášeno bylo pouze to, že se jí dočkáme někdy letos.

Company of Heroes vzniká na technologii Essence enginu vybaveného fyzikálním základem Havok 3.0. Fyzika a kompletně zničitelné prostředí je samozřejmostí a zaručuje, že žádné dvě bitvy nebudou probíhat stejně. Hra rovněž slibuje pokročilou AI jednotek. Komu by snad navíc nestačil singleplayer, pro toho Relic připravují multiplayerový mód hratelný přes LAN i Internet a s podporou dvou až osmi hráčů.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Podíváme-li se na Company of Heroes podrobněji, onen singleplayer je tvořen kampaní, jejíž příběh sleduje osudy tzv. Able Company, skupiny odvážných chlapů, kteří se během invaze do Normandie vypořádávali s některými obzvlášť smělými misemi. Události a postavy jsou to převážně fiktivní, nicméně řada map a lokací byla vytvořena podle skutečných předloh. Jádro hry tvoří akce a intenzivní bitvy. Výše zmíněná fyzika přitom hraje důležitou roli. Jednotky se prý chovají přirozeně, rozhodně to nejsou nemyslící kamikadze roboti libujíci si v procházkách za deště kulek. Zajímavým prvkem jsou údajně jednotky důstojníků, vůdců, kteří rozdávají rozkazy a smluvenými signály rukama pomáhají vést méně zkušené vojáky bitevní vřavou. Singleplayer je tedy hratelný pouze za spojenecké jednotky. V multiplayeru si však budete moci sami zvolit stranu.
zdroj: Jeuxvideo

korgull

Nejnovější články