Redemption od Cryteku měla být The Last of Us bez zombíků
zdroj: tisková zpráva

Redemption od Cryteku měla být The Last of Us bez zombíků

29. 8. 2012 11:21 | Obrázky | autor: Petr Poláček |

V červenci minulého roku vyhrabal Superannuation na LinkedIn profilu zaměstnance Cryteku informaci o blíže nespecifikované, ovšem již zrušené, střílečce pro PC a konzole s názvem Redemption. No a trvalo to další rok, než se ukázky z tohoto projektu dostaly na světlo boží. Vyhrabali je šikulové navštěvující NeoGaf na osobní stránce art direktora Erica Cochonneaua, kde je uvedeno pouze to, že šlo o hru pro PS3 a X360, ale nechybí tam nezbytné screenshoty a artworky. A právě na ně je třeba upřít pozornost, protože společně s informacemi o zamýšleném charakteru hry budí dojem, že jsme se zrušením Redemption přišli o dost zajímavý titul.

Dle informací z Gameblog.fr byl Redemption nejambicióznější konzolový titul Cryteku, který by se dal zpětně charakterizovat jako The Last of Us, ale bez otravných zombíků. Šlo prý o third-person akci, která se neměla bát „morálních rozhodnutí“, přičemž k The Last of Us se hra odkazuje centrálním motivem ochrany malé dívenky Jeleny dospělým chlápkem (hlavní hrdina?). To je, co se týče informací, vše a teď už jen zbývá se kochat pohledem na krajinu (v galerii nebo na AGB), která jako by z oka vypadla Alanu Wakeovi.

Těžko říci, jak moc jsou ony vizuály upravené, jestli pochází z nějakého funkčního buildu, nebo jde jenom o návrhy. To je práce pro profesionálního grafika. Za mě je jisté, že bych se v takovém prostředí docela rád prošel nebo projel a vlastně bych ani nemusel nic a nikoho střílet nebo ochraňovat. Crytek každopádně v současné době pracuje na Crysis 3, kinectovce Ryse, evropské verzi Warface a šéfstvo firmy intenzivně prudí celý svět se smyšlenkou, že bez free to play modelu se nám na hlavu zřítí klenba nebeská a čeká nás záhuba, zmar a jezdci apokalypsy.

 

Nejnovější články