V naší galerii můžete vidět další nové ukázky z tohoto titulu. Kromě toho, dost možná se brzy dočkáme i steamové verze úplně původní FPS SiN. Prý je už skoro hotová, ale o termínu jejího vypuštění ještě nebylo rozhodnuto. Mimochodem, jelikož se nový epizodický projekt staví na technologii poupraveného Source enginu (takže infrastruktura hry je v podstatě stejná jako u HL2), uvážili vývojáři rovněž možnost konverze originálního SiN právě na tento nový engine. Dokonce na tom již začali pracovat, ale jelikož se momentálně soustředí hlavně na Emergence, ještě chvíli to potrvá. Počítat s ní však prý můžeme.
Zajímá vás, jakou náročnost SiN Episodes slibuje? Disponuje prý dynamických systémem nastavování obtížnosti, což prostě a jednoduše znamená, že se hra přizpůsobí možnostem a schopnostem samotného hráče na základě jeho výsledků při různých situacích. Podle toho, jak se vám bude dařit, bude hra generovat nepřátele, balíčky s municí či lékárničky, apod. Dokonce když se vám bude dařit často soupeře likvidovat jedinou střelou do hlavy, tak se proti vám nejen vyvalí nepřátel více, ale navíc budou vybaveni pro jistotu i helmou.