Půjde o izometrickou RPG, pro kterou si autoři dělají vše od píky včetně enginu. Čas od času se pak připomínají vydáním série obrázků, ze kterých je patrno, že stále pracují především na základech celé hry. Můžeme jim do budoucnosti jen přát, aby se jim vedlo podobně jako dalším vývojovým firmám z našich luhů a hájů.
další nové obrázky
Pokud vás hra alespoň trochu zaujala, doporučuji vám náš rozhovor s tvůrci této hry, kde se dozvíte nejen zajímavé informace o hře samotné, ale také to, jak se začíná s vývojem počítačových her.
-
Jak je to s interakcí s NPC? Jaké formy ve hře najdeme? (nakupování, léčení, opravy výstroje, odpočinek, subquesty, informace apod.)
Každá postava v hre bude pozostávať až z 16tich rôznych častí, ktoré bude možné ľubovoľne editovať a obmieňať, takže ak sa to podarí, tak nestretnete v hre ani raz dve úplne rovnaké príšery. Napríklad skupina orkov, ktorá vás prepadne v lese môže pozostávať zo samých unikátnych charakterov s vlastným výzorom, oblečením, telesnými rozmermi a samozrejme menom. To znamená, že pravdepodobne nebude v hre žiadny nekonečný generátor príšer, všetky budú unikátne. Samozrejmosťou budú rozhovory s NPC chraktermi, nakupovanie, výmenný obchod, liečenie ... Dokonca sme do hry zabudovali aj jednu lokáciu „veštiareň“, kde si bude môcť hráč za určitý obnos peňazí „zakúpiť“ pomoc v prípade zákysu.