Specifika PC verze Ghost Recon 3: Advanced Warfighter
zdroj: tisková zpráva

Specifika PC verze Ghost Recon 3: Advanced Warfighter

4. 12. 2005 13:13 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

U multiplatformních titulů bývá zvykem, že se od sebe jednotlivé verze liší detailností textur nebo pár bonusovými věcmi, tedy vlastnostmi, které na samotnou hratelnost nemají velký vliv.

To však není případ taktické vojenské akce Ghost Recon: Advanced Warfighter, jejíž konzolové a PC verze se budou hrát dost odlišně nejen proto, že mají různé vývojáře. Podle hlavního designéra Ulfa Anderssona ze švédského studia GRIN (Bandits, Ballistics) spočívá hlavní rozdíl v taktické stránce, jelikož majitel osobního počítače má mít k dispozici 3D pohled na bojiště (viz prostřední obrázek níže), kde bude v reálném čase plánovat činnost svých jednotek. Vedle toho bude moci individuálně ovládat tři parťáky a podpůrné síly, což se šikne pro útok z boku či ze zálohy.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Další věcí, kterou asi budou konzolisté závidět PCčkářům, se v Ghost Recon 3 stane systém ovládání navržený s cílem mít přesnou kontrolu nad pohybem, krytím, plížením, tichým postupem nebo vykláněním se do osmi směrů. Hru pohání vlastní Diesel Engine 6.0, vyvinutý ve spolupráci s NVIDIÍ, ATI a AGEIA pro využití moderních efektů (HDR, měkké stíny, deffered lighting, normal mapping na všem, pixel shadery 3.0 atd.) a umožňující zničit prostředí v mapách o průměrné velikosti 600x600 metrů. PC verze půjde hrát v kooperativním módu, ale jen v pohledu z vlastních očí (nikoli third-person jako v trailerech).

Mise inspirované (mj. nasvícením scény a atmosférou) filmem Black Hawk Down se budou odehrávat za různé denní doby (den, noc, soumrak, úsvit) a v jejich průběhu má být hráč zásoben informacemi o úkolech či událostech v jiných částech Mexico City, které tvůrci navštívili za účelem pořízení fotek. Po zabití zůstane tělo vojáka ležet jednou provždy na zemi (tzn. nezmizí jako v jiných hrách), avšak bude možné sledovat následující dění z kamery zabudované v přilbě kolegů. Kromě současných zbraní zde najdou uplatnění i prototypy (CRYE, XM8), k jejichž realistickému zpracování a účinku pomohly konzultace s experty ze švédské armády. Ghost Recon: Advanced Warfighter se na trhu objeví v únoru, ale ještě předtím bychom se měli dočkat hratelného dema.
zdroj: 3DGamers, IRC chatlog

jd

Nejnovější články