nové obrázkykompletní galerie
Vývoje tohoto projektu se účastní 25 lidí. Proč si pro děj svého díla vybrali zrovna oblast Černobylu není až tak nepochopitelné, když uvážíme, co se zde v nedávné době stalo a navíc když si uvědomíme, že se hlavní stan GSC Gameworld nachází v Kyjevě, tedy zhruba 100 km od elektrárny. Pro STALKER: Oblivion Lost byl vyvinut speciální "in-house" engine, tzv. X-Ray. Jeho základní a stěžejní vlastností je, že dokáže titulu dodat velice silnou dávku reality. Jak jste se dočetli v našich minulých zprávách, byla tato hra presentována na nedávné konferenci vývojářů, a to na grafických kartách GeForce FX 5200 a 5600 od společnosti NVidia, která se stala oficiálním technologickým partnerem projektu.
STALKER: Oblivion Lost bude prý obsahovat 15 až 20 levelů a několik stupňů obtížnosti. Průběh hry bude silně nelineární a k prozkoumání vám bude nabídnuta zóna o rozloze cca 30km2. Někdy si budete moci své snažení se v zmořeném prostoru zpříjemnit jízdou v nějakém vozítku, které však stejně jako vy bude potřebovat určité ochranné pomůcky, pravidelnou údržbu a samozřejmě i palivo. V současné době mají tvůrci v plánu vytvořit osm různých konců, přičemž některé z nich by neměly být přístupné v tom nejjednodušším stupni obtížnosti. Hra bude vybavena také multiplayerem zahrnujícím standardní herní módy (DeathMatch, TemaMatch ala Counter Strike, Coop.) i některé nové, jako např. Humans vs. Mutants. Vydání titulu je stále naplánováno na konec tohoto roku a přislíbeno bylo také demo.
zdroj: homepage