Více o RTS Seven Kingdoms: Conquests
zdroj: tisková zpráva

Více o RTS Seven Kingdoms: Conquests

25. 2. 2005 10:10 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

Ke konci ledna jsme vám přinesli vůbec první zprávu o nově vznikající real-time strategii s názvem Seven Kingdoms: Conquest.

Tato hra navazuje na sérii, jejíž dosud poslední díl vydala před několika lety společnost Enlight Travora Chana. Nyní Enlight spolupracuje na další a zároveň první 3D hře celé ságy s vývojáři z Infinite Interactive. Jak jsme se dozvěděli z včerejšího rozhovoru na stránkách magazínu CGOnline, důvodů pro takovou spolupráci bylo hned několik. V Infinite prý jednak působí většina z SSG týmu, zkušeného v oblasti válečnických her, a kromě toho prý umí vytvořit skvělou AI, stejně jako umí dobře hru rozvrhnout. Dříve z takového spolupráce vzešla už například Warlords Battlecry III. Infinite má tedy na starost strukturu hry, většinu kódu, zvuk, muziku a jednotlivé levely. Enlight dodává předlohové kresby a poskytuje svůj 3D engine.

Jak tvůrci dále v rozhovoru uvádějí, že by Seven Kingdoms: Conquest měla mít smysluplný a zajímavý příběh. To je věc, ve které prý byly předchozí hry série slabší, zřejmě i proto, že byly pojaty spíše ve stylu Civilizace - na mapě byla spousta národů z různých období historie, nějaká monstra a tak nějak dohromady tam spolu všichni fungovali. To pro skutečný příběh mnoho prostoru neskýtalo. Seven Kingdoms proto bude rozdělena do sedmi kapitol, sedmi epoch (mladší doba bronzová, starší doba bronzová, doba železná, Římská říše, středověk, moderní věk a budoucnost). Každé to období zahrne zhruba 1000 let, s tím, že se začne 3000 let před Kristem a skončí 3000 let našeho letopočtu. Dále bude hra zahrnovat sedm různých, a co do schopností svých obyvatel odlišných, říší démonů (Říše ohně, hadů, ledu, stínů, nočních múr, bestií a moru). Celkem tedy bude ve hře postupně 14 hratelných národů. Každých 1000 let dojde ze strany démonů k napadení Země. Hráč si bude moci v kampani vybrat, na kterou stranu se přidá. Ve skirmishi pak bude možné proti sobě postavit národy z kteréhokoliv období.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Stejně prý jako ve Warlords Battlecry, i v této hře budou představeny některé v RTS nové nebo experimentální funkce a vlastnosti. Převážně bude Seven Kingdoms zaměřena na boje, hospodaření se zdroji a mikromanagement budou okrajovějšími záležitostmi. Původní hry série se vyznačovaly dosti komplexními systémy pro diplomacii, loajalitu, špionáž a obchod. V Conquest bylo od této komplexnosti upuštěno a byl přidán systém pro velvyslance, kteří budou vysíláni k nepříteli, do neutrálních, ale i spřátelených měst a vesnic a zpřístupňovat tam hráčům celou řadu zajímavých možností (paktovat spojenectví, trávit studně, obchodovat s technologiemi, pořádat atentáty na vůdce, atd.). Na straně démonů budou mít takovou funkci Sukuby, které budou disponovat i jinými schopnostmi něž lidští velvyslanci.

Chybět nemá ani multiplayer, a to až pro osm hráčů. K dispozici mají být skutečně veliké mapy, hratelné přes Enlight Game Lobby. Podle slov vývojářů mají být multiplayerové hry rychlé a zběsilé. Mají být plné rychlé akce, ale dost prostoru by mělo být i pro různé nestoudné triky s využitím výše zmíněného systému velvyslanců. V současné době je hra ve fázi alfa. Většina hlavních systémů tedy funguje. Vydání se odhaduje na třetí čtvrtletí tohoto roku.
zdroj: 3DGamers

korgull

Nejnovější články