Na horních pěti obrázcích v galerii můžete obdivovat skutečně next-gen grafické efekty, jako jsou škrábance nebo promáčknutí kapoty díky shaderům a nové technologii pro fyzikální deformaci. Pocit rychlosti má zase znásobit nový per-pixel vector motion-blur. Vedle více odemykatelných vozů přibude do Crash módu (kde je cílem se rozjet a udělat co největší škodu na ostatních autech) 10 dalších křižovatek, které musely být vyškrtnuty při navrhování PS2/Xbox verzí.
Coby hlavní vychytávku Xbox 360 verze Burnout: Revenge prezentují tvůrci z Criterion Studios rozšířené funkce v multiplayeru. Chtějí změnit standardní postup "napojit se na server - najít nějakého anonymního hráče - zahrát si s ním - vrátit se do lobby atd." a proto si hra bude perzistentně pamatovat hodnocení každého závodníka a výsledky vzájemných klání. Od toho se pak budou odvíjet hlášky před začátkem dalšího střetu ("tohle je tvůj Revenge Rival") a automatické vypočtení bodů, které od sebe dělí soupeře, podobně jako se dva sportovní týmy hecují statistikou výher a porážek.
Jinou novinkou se stane vlastnost nazvaná Save and Share, díky níž si budete moci zaznamenat pamětihodné momenty z hraní na harddisk nebo paměťovou kartu a především se s nimi pochlubit před přáteli na internetu, kteří oznámkují vaší nahrávku a z toho sestaví žebříček TOP 20 nejzajímavějších havárií nebo kaskadérských triků. Burnout: Revenge má vyjít pro Xbox 360 v březnu 2006 a dá se předpokládat vyšroubování ceny na 60 dolarů jako u jiných hitů od EA.