Život uvnitř počítače v Tron 2.0
zdroj: tisková zpráva

Život uvnitř počítače v Tron 2.0

5. 5. 2002 20:47 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

Monolith a Disney Interactive připravují pro své příznivce first-person akci s názvem Tron 2.0 inspirovanou stejnojmenným klasickým filmem z roku 1982.

Příběh se bude točit okolo programátora Allana Bradleyho povýšeného na pozici samostatného inženýra. Firma, která ho zaměstnává před dvaceti lety stvořila děsivý "Master Contol Program", který byl zničen vlastním Allanovým výtvorem, programem s názvem TRON. Výzkum digitalizace světa tím však byl ztracen. Allanovi se však povedlo vrátit vše zpět do starých kolejí, když po 20 letech neustálého vychytávání chyb nakonec uspěl. V internetové společnosti iCon, která se o nové technologii dozvěděla, se začal snovat plán na tajné spiknutí a zneužití nové formy technologie. Do spiknutí se však zaplétá také dvacetiletý Bradleyův syn Jet. ten není tak upjatý jako jeho otec programátor. Jet je totiž zarputilý hráč, který se nakonec stává součástí druhé strany a světem Tronu putuje jako program.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva
další nové obrázky

Tron 2.0 poběží na LithTech Triton enginu a spolu s hlavním hrdinou - programem Jetem se podíváte do virtuálního světa uvnitř počítačů a počítačové sítě a Vaší největší zbraní bude Váš disk (vyskytovat se zde budou ale i některé další). Disney a Monolith se snaží zachovat původní atmosféru filmového snímku, což se jim prý v zásadě daří, i když se leckteré části neubrání doteku přeci jen technologicky vyspělejší doby (20 let je holt 20 let). Aby byl dojem ze hry a její autentičnost co nejlepší, najali si tvůrci Syda Meada, jednoho z umělců, kteří se postarali o jedinečnost filmu. Koneckonců, když se podíváte do naší galerie, leccos z atmosféry hry zachytíte. Monolith zamýšlí do Tron 2.0 zavést také nějaké drobné RPG prvky a chybět by neměl ani multiplayer. Vzhledem k poměrně ranné fázi vývoje hry, však je zatím v hlavách tvůrců pouze spousta nápadů, ale jak bude hra v době svého vydání plánovaného na konec roku 2003 vypadat, to zatím není schopen nikdo s určitostí říct. Více se možná dozvíme až během nezadržitelně se blížící E3, kde by měl být Tron 2.0 představen.
zdroj: PC.IGNGameSpyDaily Obrázek zdroj: tisková zpráva

korgull

Nejnovější články