Žádné nebezpečí, žádná frustrace, žádná smrt. GRIS je čistě o průzkumu zvláštního světa, který se celý odehrává v hlavě titulní slečny. Prostředí vypráví její příběh, který se točí kolem bolestivé události naznačované videem a obrázky.
Jak budete postupovat ručně malovanými oblastmi s krásnými animacemi, vaše síla poroste. Gris nezesílí jen po emoční stránce. Její kouzelný kabát nabyde nových schopností, které vám pomohou překonávat nové překážky.
zdroj: Archiv
S nabývající moudrostí se promění i svět kolem vás, když Gris začne rozumět dříve nepochopitelným věcem a událostem. V cestě vám stojí jen lehké puzzly, milosrdný platforming a pouze dobrovolné výzvy. Ze hry číší pohoda. Nikam se nežene, na nic netlačí, neprozradí nic úplně konkrétního. Stejně jako v případě dívky se příběh formuje ve vaší hlavě.
GRIS vzniká v novém studiu Nomada, jehož součástí je kromě vývojového týmu i umělec Conrad Roset a skupina Berlinist. Studiu kryje záda vydavatelství Devolver Digital. Hra by měla vyjít ještě letos na PC a Switch.