Jenže v té fakt dobré hře bude asi jádro zakopaného pudla. The Amazing Spider-Man z minulého roku byla slušná hra, ale nic víc. Kdyby obsahově i marketingově nebyla spojená s filmem, těžko by obstála. Aniž bych přitom chtěl hru shazovat dopředu, bojím se, že čerstvě ohlášený The Amazing Spider-Man 2 na tom nebude o nic lépe. Hlavním mottem vývojářů z Beenox totiž dle tiskovky není herní prvky vylepšit, ale jen je rozšířit.
Zatímco The Amazing Spider-Man příběhově navazoval na události z filmu, The Amazing Spider-Man 2 má být alternativním dobrodružstvím, které se odehrává spíše paralelně s událostmi filmovými. Vlastně ale s příběhem filmu nebude mít hra nic moc společného – sveze se s ním marketingově.
Fanoušky první hry čeká ta samá automatická hratelnost i ve dvojce. Opět vám tedy tvůrci budou říkat, kdy máte jaké tlačítko zmáčknout, aby to mělo ten a ten efekt. Chtějí vám ovšem nadělit více schopností, předhodit nové nepřátele a rádi by vás potěšili upraveným systémem pohybu replikou Manhattanu, která by měla být vyzdobena větší mírou detailu. Pokud jde konkrétně o pohyb, tak Spider-Manova vlákna už by se měla v nové hře zachytávat o budovy, a vůbec by pohyb nad rušnými ulicemi měl být dynamičtější.
Nový systém "Hrdina nebo Hrozba" bude sledovat, jak důkladně se Spider-Man věnuje potírání zločinu. Když se mu bude dařit, čeká jej odměna. Když nechá zločince v ulicích řádit, mělo by to mít příběhové důsledky. Posíleny by měly být také lehké RPG prvky, konkrétně budou k dispozici nové druhy pavoučích sítí.
Návrat hlásí i pasáže, kdy v kůži Petera Parkera budete bez pavoučího oblečku chodit Manhattanem po svých. Nebude jich ovšem mnoho, jak se dušují vývojáři, a jejich náplň by měla být zajímavější.
The Amazing Spider-Man 2 vyjde prakticky na všech dostupných herních systémech (PS3, PS4, X360, Xbox One, PC, 3DS, WiiU) nedlouho před premiérou filmu, která je naplánovaná na začátek května 2014.