Bývalí tvůrci Darksiders se vrací s Battle Chasers, RPG adaptací fantasy komiksu
zdroj: tisková zpráva

Bývalí tvůrci Darksiders se vrací s Battle Chasers, RPG adaptací fantasy komiksu

8. 9. 2015 17:35 | Novinky | autor: Honza Konfršt |

Mnohým z vás pravděpodobně značka Battle Chasers příliš mnoho neřekne, nejde však o něco v zábavním průmyslu nového. Před 14 lety totiž vyšel poslední díl tohoto komiksu, jenž v následujících měsících oživne nejen v komiksové podobě, ale také ve formě hry kombinující prvky JRPG, izometrického pohledu na herní svět a stylizace odpovídající původnímu komiksu. To vše s pomocí Kickstarteru. O úplně první koketování se světem her však nepůjde – tvůrce komiksu Joe Madureira se přesunul do světa her, kde pracoval například na vývoji série Darksiders. Ostatně, jakmile uvidíte obrázky z Battle Chasers, bude vám jasné, odkud Darksiders čerpala svůj vizuální styl.

Protože hra vychází z populárního komiksu, chybět také nesmí následování původního příběhu. Zní vám to zajímavě? Tak to pak rozhodně neváhejte navštívit Kickstarter stránku projektu, kde se o hře můžete dozvědět více a kde se jí zatím také nadmíru daří – sotva vývojáři projekt oznámili, hbitě už překročili metu jednoho sta tisíc dolarů.

Battle Chasers: Nightwar dorazí i na PC a Mac (a v případě většího úspěchu i na PS4 a na Xbox One) a kromě Madureirova jména se na ní podepíše třeba i Ryan Stefanelli, který s ním na Darksiders pracoval. Vývojářů z původního Darksiders týmu by mělo být víc, ostatně sami dle vlastních slov pracují na hře, jíž nazývají svým zamilovaným dopisem vstříc jimi zbožňovanému žánru tahových JRPG.

Hráči se ve hře ujímají trojice hrdinů, kteří z městečka jménem Harm's Way vyrážejí vstříc dobrodružství a také ne zcela jasnému nebezpečí. Jednotlivé kapitoly příběhu se budou odehrávat v náhodně generovaných dungeonech protkaných pastmi, nepřáteli a samozřejmě také mnoha překvapeními a tajemstvími. Protože se zde snoubí JRPG s klasickými západními dungeony, nechybí možnost odpočinout si od akce a uložit si předměty - ovšem vždy pouze na jediném místě v každém dungeonu.

Příběh samotný by měl být nelineární a vyprávěn bude například také za pomoci malovaných a rozpohybovaných 2D předělů. Navazovat pochopitelně bude na původní komiks a dopoví otázky, jež v něm zůstaly po více než dekádu nezodpovězené. A k tomuto účelu bude autorům dopomáhat také doprovodný komiks, ten však zatím ještě nemá vydavatele. Inu, uvidíme, zájem o hru však zřejmě je.

Kolem a kolem, výčet prvků a vlastností hry není vůbec nezajímavý a rozhodně má potenciál probudit zvědavost v nejednom hráči. Pokud mezi takové patříte, určitě si nenechte ujít již zmiňovanou kickstarterovou stránku.

Nejnovější články