Nový Strider nezůstane jen na konzolích (Xbox One, PlayStation 4, Xbox 360, PlayStation 3), ale dostane se i na PCčko. Na všech platformách bychom se ho měli dočkat na začátku příštího roku, v čistě digitální podobě. A co že je to vlastně ten Strider? Velmi rychlá akční plošinovka, ve které jde pomalu víc o akci, než o hopsání.
Na původním konceptu se nic velkého měnit nebude, a tak se můžeme těšit na frenetickou akci, okořeněnou navíc o prozkoumávání velkého světa a nějaké ty lehké RPG prvky. “Strider zůstane věrný svým kořenům. Bude obsahovat plynulé a bleskově rychlé souboje s kontinuálním nepřerušeným pohybem po prostředí, kterými inspiroval spoustu dnešních 3rd person akcí. Strider na tomhle základu staví a rozšiřuje původní koncept širokou paletou pohybů a zbraní,” píše se v tiskové zprávě.
Chybět nebude ani Striderova nezničitelná zbraň Cypher, dystopický futuristický svět pod přísnou mocenskou nadvládou Grand Mastera Meia, kybernetičtí vojáci, nebo obrovské biomechanické příšery. Lepší obrázek si už uděláte sami z obrázků v galerii, nebo ze sedmiminutového videa, které jasně ukazuje typ hratelnosti, kterou vám Strider nabídne.
Kdyby vám náhodou Double Helix Games nic neříkali, tak bych se vám ani moc nedivil. Studio se v minulosti podílelo například na Silent Hill: Homecoming, G.I. Joe: The Rise of Cobra, MX vs ATV: Reflex, Front Mission Evolved, Green Lantern: Rise of the Manhunters, Battleship, nebo Killer Instinct. Žádní Rockstaři nebo Blizzardi to teda nejsou, ale třeba jim nátura menšího projektu pro Capcom sedne víc.