Ken Levine sice už Irrational Games v původní podobě de facto zavřel, ale uslyšet ho můžete v režisérském komentáři, který najdete jako bonus u první hry. Kromě něj zde najdete i virtuální muzeum, v němž si můžete prohlédnout zamítnuté koncepty lokací a postav a speciální mód Challenge Rooms, kde musíte řešit puzzly a bojovat s různými nepřáteli mimo hlavní příběhovou linii.
BioShock 2 doprovází samostatný příběh v rozšíření Minerva's Den a Protector Trials, v němž dostanete do ruky Big Daddyho ze série Alfa. Především ale doufám, že remaster ukáže, že druhý díl z dílny 2K Marin je vážně povedený a nedělá atmosférické jedničce vůbec ostudu, ačkoliv se na něj postupem času začalo nahlížet poněkud s despektem.
zdroj: Archiv
BioShock Infinite bude mít samozřejmě největší kolekci DLC. Dvoudílná epizoda Burial at Sea, kde s Elizabeth dokončíte příběh celé hry a vlastně propojíte celou trilogii do příběhového kruhu. Clash in the Clouds před vás postaví 60 vln nepřátel, které musíte porazit na kvartetu map a nové vybavení a finance vám dodá Columbia Fines Pack.
Ačkoliv obvykle na tomto místě říkám, že remaster má smysl hlavně a především pro ty, kdo hru ještě neměli, což u PS4 a Xbox One verze rozhodně platí, vzhledem k tomu, že první dvě hry prošly i na PC vizuální úpravou, má možná smysl i pro nostalgiky. Lokace, postavy, zbraně i plasmidy byly přeskinovány a dostaly nové textury, což, vzhledem k faktu, že už je to nějaký pátek, co jsem oba díly hrál naposledy, zní už dost lákavě. Je celkem jedno, na jaké platformě, ale návrat do Rapture (a Columbie) zní lákavě. Bioshock: The Collection vyjde 13. září.