Vyberete si jeden z klasických herních módů, sáhnete po některé z nabízených vesmírných lodí a okamžitě se po hlavě vrhnete do vesmírných bitev s ostatními hráči, od kterých vás vzdušnou čarou dělí klidně pouhé metry.
Vesmírné arény podléhají náhodnému generování, takže nikdy nevíte, kde bude jak velký asteroid a za jakým kusem vesmírného bordelu se ukrývá power-up, který vás opraví, doplní vám štíty, nebo vás rovnou vybaví nějakým doplňkem.
zdroj: Archiv
Různé lodě samy o sobě nabídnou odlišné přístupy ke konfliktu. Některé jsou pomalé, ale hodně vydrží, jiné jsou rychlé, ale zase mají malý inventář. Vždy počítejte s nějakým kompromisem. Když už jsem naťukl herní módy, bude tu deathmatch, týmový deathmatch, zabírání vlajky, bránění území a v plánu jsou i kooperativní příběhové mise a jistá forma battle royale.
AstroFight Keeper zamíří nejprve do předběžného přístupu na Steamu, kde zpočátku nabídne tři mapy, tři lodě, šest zbraní, alespoň šest power-upů a jediný mód deathmatch. Obsah bude postupně bobtnat a tvůrci plánují naslouchat komunitě a vyjít jí vstříc, kde to bude možné a smysluplné.
Oživit LAN je v dnešní době opravdu zajímavým a odvážným krokem, ale mohla by to být i přímá cesta do pekel. Proto je v plánu i spuštění serverů pro běžný online. Ale ještě předtím proběhne crowdfundingová kampaň na Startovači (pravděpodobně odstartuje v pondělí) a IndieGoGo (ta už běží), kde dostanete příležitost podpořit vznik této tuzemské hry.