Dying Light 2 na tiskové konferenci Microsoftu oznámil Chris Avellone, který na hře pracuje jako narativní designér. Vedle rozšiřování a vylepšování herních konceptů jedničky tak dvojka vsadí i na příběh, s ním spojené volby a jejich dopad na hru.
Zní to už sice jako ohraná písnička, ale ano, i tady budou mít vaše volby zásadní dopad nejen na ostatní postavy, ale leckdy i na celé okolí či město, viz příklad s vodou v přiloženém videu.
Dialogovými možnostmi to jenom začne a skončit to může například i zásadní proměnou celého města nebo osudu několika lidí. Dopady některých voleb můžete spatřit zanedlouho, na jiné budete muset čekat několik herních dnů.
zdroj: Archiv
Košatější příběhové možnosti by tak mohly, obzvláště pod taktovkou Avellona, posunout už tak slibně vypadající zombie akci ještě o kus dál. Dying Light 2 se bude mimochodem opět skládat ze dvou částí, tedy dne a noci. V přiloženém videu ukázali tvůrci jenom den a Avellone pouze naznačil, že v noci to bude mnohem temnější.
Datum vydání jsme bohužel nedostali, ale i přes přítomnost na tiskové konferenci Microsoftu už víme, že hra vyjde na PC, PlayStation 4 a Xbox One.
zdroj: Archiv