Chystá se Path of Exile 2

16. 11. 2019 15:45 - Oznámení
autor: Jan Slavík

Vychází na platformách: Windows

Výzva z BlizzConu byla jasná a odpověď od nejvážnější dlouhodobé konkurence na sebe nenechala dlouho čekat. Tvůrci z Grinding Gear Games ale nechtěli naříznout větev pod svým oblíbeným akčním RPG a rozpoltit oddanou komunitu. Path of Exile 2 proto nebude pokračování tradičního stylu, ale přerod původního titulu v nový skrze obrovský update.

Celá galerie

Nebude se totiž jednat o úplně nový, samostatný projekt, který by se otočil zády ke vší předchozí snaze a dlouhým rokům plným balancování a přídavků. Na druhou stranu bude ale objem změn, vylepšení a nového obsahu natolik impozantní, že se novinka nedá nazývat pouhým datadiskem.

Path of Exile 2 nabídne příběhovou kampaň odehrávající se dvacet let po událostech jedničky. Bude se skládat ze sedmi nových aktů a pustíte se do ní s hrdiny devatenácti nových tříd. Ty by sice měly dodržovat původní archetypy, ale vzhledem k tomu, že tvůrci plánují výrazně upravit nebo od základu přestavět řadu systémů a klíčových herních mechanik, je jasné, že vás do nového obsahu zkrátka nemohou pustit se starou postavou.

Dovednostní kameny se budou chovat úplně jinak, strom skillů se dočká úprav, systém výbavy a progresu by měl být k nepoznání. A na pohled to také vypadá lépe - hra se chlubí novým nasvícením a novou technologií renderování vegetace. Prostředí, postavy i nepřátelé využívají fyziku v reálném čase, šípy se odrážejí od zdí, když jim to zasažený materiál dovolí a podobně.

Pokud PoE hrajete a podpořili jste tvůrce nákupem kosmetických vylepšení (jiná totiž v Path of Exile k dostání za skutečné peníze nejsou), jistě vás také potěší zpráva, že o nic nepřijdete - veškerá kosmetika se přenáší.

Path of Exile 2 zdroj: Archiv

Nejdůležitější ale je, že by to všechno stále měla být dohromady jedna hra, protože obě kampaně, jak jednička, tak nová dvojka, povedou do stejné endgame. V Path of Exile 2 taktéž budete mít přístup do všech expanzí jedničky, co stihly od roku 2013 vyjít.

Jinak řečeno, dvojka by měla být výrazně větší, rozšířenou, lepší, propracovanější a hezčí verzí již existující hry, v níž navíc nepřijdete o nic ze svých investic. To zní... velmi dobře, co si budeme nalhávat. Chcete-li se nechat navnadit ještě o něco víc, autoři předvedli i komentovaných patnáct minut z hraní:

Datum vydání je, zdá se, prozatím v nedohlednu. Tvůrci pouze upřesnili, že by do konce roku 2020 chtěli stihnout betu. Vývoj dvojky by nicméně zároveň neměl narušit pravidelný tříměsíční rytmus expanzí, na který jsou hráči jedničky zvyklí.

Tagy: fantasy diablovka

Zdroj: tisková konference

Související hry

Poslední komentáře (0 / nových)

Vstoupit do diskuze (0 příspěvků)