Chystá se Path of Exile 2
zdroj: tisková zpráva

Chystá se Path of Exile 2

16. 11. 2019 15:45 | Novinky | autor: Jan Slavík |

Výzva z BlizzConu byla jasná a odpověď od nejvážnější dlouhodobé konkurence na sebe nenechala dlouho čekat. Tvůrci z Grinding Gear Games ale nechtěli naříznout větev pod svým oblíbeným akčním RPG a rozpoltit oddanou komunitu. Path of Exile 2 proto nebude pokračování tradičního stylu, ale přerod původního titulu v nový skrze obrovský update.

Nebude se totiž jednat o úplně nový, samostatný projekt, který by se otočil zády ke vší předchozí snaze a dlouhým rokům plným balancování a přídavků. Na druhou stranu bude ale objem změn, vylepšení a nového obsahu natolik impozantní, že se novinka nedá nazývat pouhým datadiskem.

zdroj: Archiv

Path of Exile 2 nabídne příběhovou kampaň odehrávající se dvacet let po událostech jedničky. Bude se skládat ze sedmi nových aktů a pustíte se do ní s hrdiny devatenácti nových tříd. Ty by sice měly dodržovat původní archetypy, ale vzhledem k tomu, že tvůrci plánují výrazně upravit nebo od základu přestavět řadu systémů a klíčových herních mechanik, je jasné, že vás do nového obsahu zkrátka nemohou pustit se starou postavou.

Dovednostní kameny se budou chovat úplně jinak, strom skillů se dočká úprav, systém výbavy a progresu by měl být k nepoznání. A na pohled to také vypadá lépe - hra se chlubí novým nasvícením a novou technologií renderování vegetace. Prostředí, postavy i nepřátelé využívají fyziku v reálném čase, šípy se odrážejí od zdí, když jim to zasažený materiál dovolí a podobně.

Pokud PoE hrajete a podpořili jste tvůrce nákupem kosmetických vylepšení (jiná totiž v Path of Exile k dostání za skutečné peníze nejsou), jistě vás také potěší zpráva, že o nic nepřijdete - veškerá kosmetika se přenáší.

Path of Exile 2 zdroj: tisková zpráva

Nejdůležitější ale je, že by to všechno stále měla být dohromady jedna hra, protože obě kampaně, jak jednička, tak nová dvojka, povedou do stejné endgame. V Path of Exile 2 taktéž budete mít přístup do všech expanzí jedničky, co stihly od roku 2013 vyjít.

Jinak řečeno, dvojka by měla být výrazně větší, rozšířenou, lepší, propracovanější a hezčí verzí již existující hry, v níž navíc nepřijdete o nic ze svých investic. To zní... velmi dobře, co si budeme nalhávat. Chcete-li se nechat navnadit ještě o něco víc, autoři předvedli i komentovaných patnáct minut z hraní:

zdroj: Archiv

Datum vydání je, zdá se, prozatím v nedohlednu. Tvůrci pouze upřesnili, že by do konce roku 2020 chtěli stihnout betu. Vývoj dvojky by nicméně zároveň neměl narušit pravidelný tříměsíční rytmus expanzí, na který jsou hráči jedničky zvyklí.

Nejnovější články