Nebude se totiž jednat o úplně nový, samostatný projekt, který by se otočil zády ke vší předchozí snaze a dlouhým rokům plným balancování a přídavků. Na druhou stranu bude ale objem změn, vylepšení a nového obsahu natolik impozantní, že se novinka nedá nazývat pouhým datadiskem.
zdroj: Archiv
Path of Exile 2 nabídne příběhovou kampaň odehrávající se dvacet let po událostech jedničky. Bude se skládat ze sedmi nových aktů a pustíte se do ní s hrdiny devatenácti nových tříd. Ty by sice měly dodržovat původní archetypy, ale vzhledem k tomu, že tvůrci plánují výrazně upravit nebo od základu přestavět řadu systémů a klíčových herních mechanik, je jasné, že vás do nového obsahu zkrátka nemohou pustit se starou postavou.
Dovednostní kameny se budou chovat úplně jinak, strom skillů se dočká úprav, systém výbavy a progresu by měl být k nepoznání. A na pohled to také vypadá lépe - hra se chlubí novým nasvícením a novou technologií renderování vegetace. Prostředí, postavy i nepřátelé využívají fyziku v reálném čase, šípy se odrážejí od zdí, když jim to zasažený materiál dovolí a podobně.
Pokud PoE hrajete a podpořili jste tvůrce nákupem kosmetických vylepšení (jiná totiž v Path of Exile k dostání za skutečné peníze nejsou), jistě vás také potěší zpráva, že o nic nepřijdete - veškerá kosmetika se přenáší.
Nejdůležitější ale je, že by to všechno stále měla být dohromady jedna hra, protože obě kampaně, jak jednička, tak nová dvojka, povedou do stejné endgame. V Path of Exile 2 taktéž budete mít přístup do všech expanzí jedničky, co stihly od roku 2013 vyjít.
Jinak řečeno, dvojka by měla být výrazně větší, rozšířenou, lepší, propracovanější a hezčí verzí již existující hry, v níž navíc nepřijdete o nic ze svých investic. To zní... velmi dobře, co si budeme nalhávat. Chcete-li se nechat navnadit ještě o něco víc, autoři předvedli i komentovaných patnáct minut z hraní:
zdroj: Archiv
Datum vydání je, zdá se, prozatím v nedohlednu. Tvůrci pouze upřesnili, že by do konce roku 2020 chtěli stihnout betu. Vývoj dvojky by nicméně zároveň neměl narušit pravidelný tříměsíční rytmus expanzí, na který jsou hráči jedničky zvyklí.