Stejně jako v případě Crashe by mělo jít o kompletní předělávku, nikoli o prostý update starých textur. Dorazí nové osvětlení, animace, cutscény, kvalitnější soundtrack a moderní systém ukládání, který podobně jako v N. Sane Trilogy nahradí staré vkládání kódů. A v remasteru se taktéž objeví rovnou trojice her, a to Spyro the Dragon, Ripto’s Rage! a Year of the Dragon.
K oficiálnímu oznámení hry podle zdrojů dojde v březnu letošního roku, k vydání pak někdy ve třetím kvartálu. Konkrétně by mělo jít o září, na které připadá Spyrovo dvacáté výročí. Kormidla se opět ujmou Vicarious Visions a jejich výtvor vyjde exkluzivně na PS4, ale jen dočasně. V roce 2019 prý dojde k portu na ostatní systémy, což je osud, který čeká i Crashe, jehož porty na další platformy máme vyhlížet už letos.
Informace vypadají důvěryhodně a dávají smysl. Když se vám povede skvěle oživit jednu legendu, proč to rovnou nezkusit s tou další? Mě zpráva velmi potěšila, jelikož Spyro viděný na kamarádově PlayStationu byl prvotním impulzem k tomu, abych začal rodiče žebrat o svou vlastní konzoli. Na ni jsem tedy potom místo dráčka dostal vačnatce, takže přímých zkušeností se Spyrem moc nemám, ale doufám, že v září dostanu možnost tohle opomenutí napravit.