Servery budete moci spustit na svém vlastním hardwaru nebo si je pronajmout od partnerské společnosti PingPerfect, a následně si na nich upravíte herní zážitek přesně tak, jak chcete. Můžete zapnout, vypnout či upravit spoustu možností, například střídání dne a noci, přítomnost písečných bouří, hlad a žízeň nebo množství surovin. Taky svému serveru přidělíte žánr, např. hardcore, casual nebo roleplay, aby se ve vašem světě mohli sejít hráči, toužící po podobném zážitku.
Pro majitele serveru bude k dispozici i „božský mód“, v němž mohou poletovat po krajině a vyvolávat nové příšery či NPC a všeobecně si dělat, co se jim zachce. Většina změn navíc ani nevyžaduje restartování serveru, z čehož vyvěrá spousta zábavných možností. Z hlavy mě napadá třeba možnost vyvolat družině spících dobrodruhů přímo doprostřed tábora oheň chrlícího draka, a pak si utírat slzy smíchu nad všemi těmi hodinami postupu, o něž jste je právě svým žertíkem připravili.
A co modifikace? Budou, tedy pokud se zachce komunitě. Hned od začátku předběžného přístupu bude hráčům dostupný speciální editor Unreal Engine, v němž má být možné udělat prakticky cokoli, od vytváření nových monster, až po překopání celých herních mechanik. Systém je napojený na Steam Workshop, takže by snad nemělo docházet k příliš mnoha otravným konfliktům a problémům.
S každým dalším oznámením se zdá pravděpodobnější, že nápad vytvořit survival hru z Conanova prostředí možná není tak střelený, jak by se na první pohled zdálo. Conan Exiles už brzy dostane šanci podložit své sliby konkrétními činy, protože předběžný přístup začíná na PC 31. ledna. Na Xbox One pak titul dorazí někdy v průběhu jara.
zdroj: Archiv