Podobně jako v případě N. Sane Trilogy není ani tentokrát hlavním pilířem vývojářů nic jiného než absolutní věrnost původní hře. Vývojáři ze studia Beenox remakeují závodní arkádu z roku 1999 tak, aby byla především autentická, ale nezapomínají ani na menší modernizaci.
Ta se projeví například v multiplayeru, kde budete moct hrát až se třemi dalšími hráči nejen ve split-screenu, ale vůbec poprvé si CTR zahrajete online. Podle tvůrců je Crash Team Racing o závodění stejně jako o osobnosti a nejinak tomu bude i v případě Nitro-Fueled. Osobností a hravostí tu má doslova přetékat všechno: postavy, jejich vozidla, trať i její okolí.
V praxi to znamená například spoustu nových animací postav a výrazně bohatší a pestřejší okolí trati. Tvůrci naznačují, že u osobitějšího vizuálu a online módu nekončí, ale další novinky si zatím nechávají pro sebe. Na jejich oznámení mají ostatně ještě spoustu času, hra vyjde až 21. června 2019.
zdroj: tisková zpráva
Zajímavé bude sledovat úspěch či neúspěch Crash Team Racing Nitro-Fueled především na Switchi, kde hra chtě nechtě půjde proti skvělému a masivně populárnímu Mario Kart 8 Deluxe. Původní Crash Team Racing byl svým způsobem „odpovědí“ Sony na popularitu Super Mario Kart a hlavně Mario Kart 64.
Jak už padlo na začátku, Crash se loni vrátil s velkou parádou. Activision vydal Crash Bandicoot N. Sane Trilogy v červenci 2017 a hra se prodávala (a do jisté míry pořád prodává) jak rohlíky. Nedávno jsme dostali remake další ikony z PS1, Spyro Reignited Trilogy, který je taktéž povedený, ovšem o prodejích toho zatím mnoho nevíme.
Vývojáři stojící za chystaným Crash Team Racing Nitro-Fueled, studio Beenox, pracovali v minulosti na sérii Skylanders či některých starších Spider-Manech. V nedávné době se podíleli například na portech Call of Duty: Black Ops III a Call of Duty: Black Ops 4.