Tentokrát si před mikrofon časopisu Official Xbox Magazine sedl designér questů Patrick Mills, který měl stejnou roli při vývoji třetího Zaklínače. Z rozhovoru vyplynuly dvě zajímavé informace o politice a rozhodnutí udělat Cyberpunk 2077 z pohledu vlastních očí. Na otázku, zda se ve hře nějak řeší politika a komentuje stav společnosti, odpověděl Mills následovně:
„Cyberpunk 2077 je hra o mocných, kteří jsou nahoře, a o bezmocných, kteří jsou dole. Moc pramení z peněz, hierarchie, technologie a násilí. Původní předloha Cyberpunk 2020, stejně jako původní příběhy o Zaklínači, byla komplexní kritikou autorova světa, čehož se v našich hrách neštítíme. Naopak je to jedna z věcí, kterou se od ostatních odlišujeme. Cyberpunk je neodmyslitelně politický žánr, a tedy i neodmyslitelně politická značka.“
zdroj: Archiv
V jiné části rozhovoru se zase vyjadřuje k first person pohledu: „Pohled z první osoby nám přináší mnohé, zčásti možnost lépe se vcítit do hratelné postavy. Ale zároveň bych chtěl říct toto: zahrajte si hru z pohledu třetí osoby, zahrajte si Zaklínače 3 a podívejte se nahoru. Prostě přímo nahoru. Zjistíte, že imerze nefunguje. Necítíte, že byste se koukali nahoru. Cítíte, jak kolem sebe pohybujete kamerou.“
CD Projekt Red se pak zase trochu rozpovídal o vylepšování vaší postavy. Atributy jako sílu, reflexy a inteligenci si budete zvyšovat pomocí levelování a instalací nových částí těla. Skilly vylepšíte přirozenou cestou po úspěšném vykonání akce (hackování, craftingu atd.) a perky zase odemknete pomocí nasbíraných zkušeností nebo za nastřádané peníze.
Poslední informace, která stojí za zmínku, je seznam lokalizací, mezi kterými nechybí naše mateřština. Více se o Cyberpunk 2077 dočtete v našem obsáhlém článku. Na datum vydání si ještě musíme počkat.