„Nebude vám dovoleno řídit létající auta, ale budou hrát důležitou roli v misích. Hlavními způsoby dopravy jsou chůze, auta a motorky,“ nechal se slyšet level designér Max Pears v rozhovoru pro Metro. Pro mě osobně je to velké zklamání a upřímně moc nechápu, proč si takovou příležitost nechají v CD Projektu ujít.
Stále tedy není jasné, jakým stylem přijdete do styku s létajícími vozidly. V traileru jsou naznačené dva takové momenty. V jednom jde o teatrální příchod smetánky, ve druhém o překvapivý útok pravděpodobně nepřátelského gangu. Jestli se dostanete i na jejich palubu třeba do pozice spolujezdce, kde budete mít například za úkol sestřelovat z okýnka dotírající gangstery ve vzdušné honičce, to už nevíme. Ale rozhodně by to bylo fajn.
zdroj: Archiv
PC Gameru se zase podařilo zjistit, že se nemáme těšit na mikrotransakce. V závěru traileru je totiž ukrytý dopis od vývojářů (viz obrázek níže), který odpovídá na čtyři zásadní otázky. Jednou z nich je i: „Mikrotransakce? V singleplayerové RPG hře? Jste normální?“ To je panečku přístup!
Další z otázek se týká dodatečného obsahu a DRM, přičemž odpověď vás odkazuje k obdobnému způsobu, jaký razil Zaklínač 3. Tvůrci sami nemají tušení, jak velký je jejich svět, ani kdy se do něj konečně ponoříme.
Z nových útržků mě zaujala ještě jedna informace. Cyberpunk 2077 provede jen jedno načítání světa při spuštění hry, pak už vás loadingy nebudou vůbec otravovat. Což je úctyhodné, vezmete-li v potaz, že svět má být větší než ve třetím Zaklínači a nabídne spoustu interiérů a vertikality.
Jedno zklamání tak vyvažuje hned několik pozitivních zpráv. Rozhodně nad Cyberpunkem 2077 nezlomím hůl jenom proto, že si nezalétám v autě. Pokud jste teprve vylezli z nějaké temné nory bez přístupu k internetu, mrkněte na náš obsáhlý článek o hlavních prvcích hratelnosti.