Humor v tomhle zvláštním druhu předem prozrazeného marketingového kousku nacházejí i sami vývojáři. Brand manager Henry Hankin oznámení okomentoval slovy: „Jsme stejně překvapení, jako vy.“ Kulišák jeden! Ale skaveni za to čekání stáli. Jejich nepřirozeně početná, nemoci přenášející rasa se vyrojila z podzemí jako smrdutá a chlupatá přílivová vlna. Tím byla doplněna sestava národů, v níž byste těžko hledali vyložené sympaťáky.
Proti stoickým lizardmenům, šíleným temným elfům a jejich arogantním bratrancům se postaví dravé hordy vedené buď Queekem Headtakerem, obávaným generálem a válečníkem, nebo Lordem Skrolkem, který do svého arzenálu počítá hlavně svůj morem prodchnutý puch. Říká se o něm, že by navzdory své slepotě dokázal chytit mouchu v letu, kdyby ovšem ona moucha dřív nezemřela kvůli výparům z jeho prokletého těla.
zdroj: Archiv
A pak tu jsou samozřejmě různé smrtící mašinky, například Doomwheel, matně připomínající kulaté vozítko generála Grievouse z Pomsty Sithů. Přičtěte si k tomu ještě obří nechutná monstra schopná rozmašírovat draka a získáte představu, jak strašná hrozba se vyrojí ze zatuchlého podzemí. Co zmůže temná magie, obří dinosauři nebo prvotřídní vojenská taktika proti nezastavitelné hordě? No, snad něco ano, jinak by byl Warhammer II možná poněkud nudný. Jsi krysa? Vyhráls.
28. září se dozvíme, jak to kluci a holky z Creative Assembly ukuchtili. Tohle oznámení možná není překvapivé, ale nedivil bych se, kdyby ve vás i tak probudilo ono neustávající, šimravé vnitřní rozpoložení po anglicku známé jako „hype“. Já z něj něco málo začínám pociťovat.