War of the Chosen obsahově podpoří snad každý aspekt hry, když přidá nové nepřátele, prostředí, mise, třídy a další frakce odboje, se kterými budete proti emzákům spolupracovat. Kooperace s ostatními odpůrci mimozemšťanů bude důležitá, protože kromě hord „zombíků“ budete stát i proti obzvláště vychytralým nepřátelům, speciálním The Chosen.
Vyvolení budou lovit členy XCOM po celém světě a vedle svých speciálních schopností se mohou pochlubit i unikátními vlastnostmi a osobnostmi. Pokaždé, když se s těmihle výlupky střetnete, budou silnější a silnější, a navíc vám budou vaše předchozí potyčky s nimi připomínat a dobírat si vás. Až to v tomto konkrétním aspektu trochu připomíná systém Nemesis z Shadow of Mordor a War.
Kreativní šéf vývoje Jake Solomon prozradil a stručně popsat tři bossáky: The Assassin, The Hunter a The Warlock. Vedle nich přibudou do hry také hrdinové odboje – podle Solomona ti vůbec nejsilnější vojáci, jaké kdy tvůrci vytvořili.
Hrdinové se také dělí na několik typů, kdy je hlavní doménou Reaperů stealth, odstřelování na dálku a sabotáž. Skirmishers jsou zase hrozně rychlí mimozemští přeběhlíci s možností stihnout během jednoho tahu mnohem víc akcí. A konečně Templars se řadí mezi mocné bojovníky s psionickými schopnostmi, kteří během mise postupně nabírají na síle.
XCOM 2: War of the Chosen vyjde 29. srpna na PC, PlayStation 4 a Xbox One a ve videu se můžete podívat jak na záběry ze hry, tak na rozhovor s Jakem Solomonem během PC Gaming Show.