Deadealic představili sci-fi RPG The Long Journey Home
zdroj: tisková zpráva

Deadealic představili sci-fi RPG The Long Journey Home

17. 3. 2016 12:09 | Novinky | autor: Honza Konfršt |

Daedalic Entertainment, respektive jeho dva roky stará pobočka West, během GDC 2016 oznámili svoji novou hru. Tou je The Long Journey Home, sci-fi rougelike RPG, ve kterém se hráči pokusí zachránit sebe i svou posádku, s níž se kvůli technické chybě ocitli na druhém konci galaxie.

Původní idea hry vznikla okolo obrazu Pascala Blanchého. Na hře vedle něj pracují ale i jiní zkušení vývojáři, například veteráni série Settlers Andreas Suika a Oswin Skomroch-Neumann, či Kai Rosenkranz, hudební skladatel série Gothic.

Zasazení hry je ale zásadně odlišné i od těchto her – v The Long Journey Home se hráči chopí korábu, jenž měl za úkol vyzkoušet experimentální pohonnou jednotku. A jak to dopadlo, to už napovídá první ukázka ze hry.

zdroj: Archiv

Co čert nechtěl, hráč se svojí posádkou poskočil dále, než bylo původně zamýšleno – až na druhý konec galaxie. Cesta nazpět však podobným způsobem urychlit nepůjde a hráči se tak budou muset cestou zpět domů prokousat vesmírem, který oplývá nebezpečím všeho druhu.

A při této pouti toho The Long Journey Home nabídne mnoho – cesta povede procedurálně generovaným vesmírem naplněným emzáky, s nimiž půjde vyjednávat i bojovat. Nikdo neříká, že musíte galaxii zaplavit krví nepřátel. 

Drobný tělem, velký duchem

V základu bude The Long Journey Home roguelike RPG, ve kterém budou hráči skákat z jednoho systému do druhého, těžit potřebné suroviny a navazovat potřebná přátelství. Chybět nebudou souboje s nepřáteli či prostý boj o přežití tváří v tvář prostředí – například s obyčejnou gravitací velkých těles.

Objevovat také půjde prastaré artefakty po cizích civilizacích a slibně především zní i to, že každá volba by s sebou měla přinášet i citelné následky. Z množství questů tak vyvstane i řádka morálních dilemamt. K rozhodování pak bude sloužit konverzační systém, který hráči uplatní nejen při komunikaci s mimozemšťany, ale také s vlastní posádkou. Její členové totiž budou cestou napříč vesmírem napovídat a sdělovat své dojmy.

Celé to zní přinejmenším zajímavě a dočkat bychom se měli snad již během druhé poloviny roku, a to na PC, Macích a na Linuxu. Konzolové verze by pak mohly dorazit se zpožděním.

Nejnovější články