Definitivní edice ReCore hru konečně dodělá, zkrášlí a zalátá všechny díry
zdroj: tisková zpráva

Definitivní edice ReCore hru konečně dodělá, zkrášlí a zalátá všechny díry

23. 8. 2017 19:00 | Novinky | autor: Adam Homola |

ReCore vyšla skoro před rokem, měla své kouzlo a hrála se dobře, ale byla tak trochu rozbitá. Možná by bylo lepší slovo nedokončená nebo uspěchaná. Sympatická akční plošinovka prostě nevyšla v tom nejlepším stavu, a to až do takové míry, že jste ve hře viděli náznaky prvků, které tam být měly a tvůrci je už nestihli. Mluvím o Corebotovi T8-NK, který je jednou z novinek v oznámené Definitive Edition.

Už v původní hře jste totiž mohli narazit na nemalé oblasti s tekutým pískem, kam jste prostě nemohli ani sami s Joule, ani s pomocí jednoho z Corebotů. Světe div se, na tekutý písek platí T8-NK („Tank“), kterého tvůrci konečně dodělali a do hry skrze Definitive Edition přidají.

Ve vylepšené verzi ReCore najdete vedle chybějícího Corebota ještě nový quest Eye of Obsidian, nová prostředí i dungeony, tři nové módy pro energetickou pušku a novou výbavu pro všechny Coreboty. Na T8-NK tak nemusíte spoléhat, a pokud se zrovna nebudete potulovat kolem tekutého písku, můžete mít pořád třeba Macka a Setha s novými součástkami.

Posílili ale také nepřátelé, kterých teď bude víc typů. Na barvách oponentů tvůrci asi nepřidali, tudíž můžeme počítat nejspíš s novými tvary, modely chování apod. Vývojáři sáhli také na hratelnost a trochu poladili i zbytek hry – to v praxi znamená například výrazně kratší časy nahrávacích obrazovek. Na výkonném PC to žádný velký problém nebyl ani předtím, ovšem Xbox One verze hry na dlouhé loadingy docela trpěla. Sice nebyly zase tak časté, ale když už byly, počkali jste si.

zdroj: Archiv

Pokud se v nové verzi hry budete zdržovat v regionu Shifting Sands, dočkáte se nových dynamických písečných bouří. Ty se budou podle webu hry lišit od těch stávajících extra tuhými nepřáteli. Na oplátku z nich zase ale padne mnohem lepší loot, což se vždycky hodí.

Třešničkou na dortu jsou pak nové achievementy a zvýšení maximální možné úrovně, plus samozřejmě lepší grafika ve formě vyššího rozlišení a HDR. Příjemné je, že majitelé hry dostanou všechny tyhle vychytávky zadarmo formou bezplatného updatu. A ještě příjemnější je, že ReCore Definitive Edition vyjde nové hráče na pouhých 20 dolarů. Už původní hra nestartovala za plnou cenu, a její snížení na 20 dolarů je víc než vstřícný krok.

ReCore zdroj: tisková zpráva

Známku v recenzi bych kvůli tomu určitě neměnil, ale se všemi těmi novotami, vylepšeními a za takovou cenu lze ReCore doporučit širšímu publiku mnohem snáz, než za původních 40 dolarů a v původním stavu.

Byly to právě technické problémy, které mi společně s na hlavu postaveným závěrem na hře vadily nejvíc. ReCore nebude žádná pecka ani po přežehlení technických problémů, ani po odstranění závěrečného grindu. Na nejlepší hry roku nemá a nikdy mít nebude.

ReCore zdroj: tisková zpráva

Na to, aby vás zabavila, ale rozhodně má, a u mě osobně pořád platí, že bych druhý díl uvítal s otevřenou náručí. Tvůrcům se totiž v jedničce povedlo skloubit zábavné plošinovkování s oldschool arkádovým střílením ve světě plném robotů. Systém pro výměnu jader v různých Corebotech do ReCore seděl, stejně jako dungeony a hudba skladatele Chada Seitera.

ReCore prostě má něco do sebe a je škoda, že potenciál jedničky zadusil omezený rozpočet, šibeniční termín... nebo snad málo vývojářů? Ať už to bylo cokoliv, ReCore si podle mě druhou šanci zaslouží.

Nejnovější články