Divinity: Original Sin II chystá vylepšenou Definitive Edition
zdroj: tisková zpráva

Divinity: Original Sin II chystá vylepšenou Definitive Edition

17. 5. 2018 16:30 | Novinky | autor: Václav Pecháček |

Deset z deseti. Tolik v mojí loňské recenzi obdržela Divity: Original Sin II. Jenže dokonce ani absolutní chvála vývojářům z Larianu nestačí a hodlají stoupat ještě výš. Ač to zavání přílišnými ambicemi, ač by je možná měl nějaký bůh zpražit bleskem nebo roztavit vosk na jejich křídlech, aby jim připomněl, že jsou pouhými smrtelníky, chystají tvůrci vylepšenou Definitive Edition. Ta oproti původní hře nabídne spoustu mechanických vylepšení i nějaký zbrusu nový obsah.

Autoři se podělili o komediální video prezentující jednu z novinek – postavu jménem Feedback Billy, která jim pomůže nashromáždit hráčské dojmy ze včera spuštěného Xbox Game Preview nové edice. Ta se kromě Xboxu v srpnu podívá i na PlayStation 4 a PC, a vypadá to, že kvůli ní možná budeme muset navýšit naši bodovací stupnici.

zdroj: Vertical Entertainment

Pryč by měly být některé mouchy, s nimiž jsem byl nespokojený, například nepřehledný deník, z něhož toho vyčtete o dost míň, než by bylo ve hře až po okraj nacpané nejrůznějšími questy potřeba. Změn se dočká i scénář, a to především ve třetí kapitole. Ta má být značně přepsána a přeskriptována, a dojde i na úpravu postav, které v ní potkáte.

Přijde nový tutoriál, a pro lidi, které odrazuje ne vždy úplně nízká obtížnost, dokonce dorazí Story Mode. To je stupeň obtížnosti, který vám všechno maximálně ulehčí tak, abyste se mohli soustředit především na příběh. Byla by trochu škoda přijít o nástrahy vynikajícího tahového bojování, ale pokud na to někdo nemá buňky nebo si chce třeba projít odlišné větve příběhu, aniž by u toho musel podruhé vraždit nepříjemné bosse, bude mít tu možnost.

Přibydou i DLC, která by měla přidat drobné úkoly (jeden se například týká veverky v existenční krizi, a kdo hrál původní verzi, ten moc dobře ví, jak skvěle Lariani využívají zvířata k humoru i emocionálnímu vydírání).

To všechno bude zdarma pro všechny majitele původní verze na PC, až z toho mám pocit, jako bych stál někde pod viaduktem a kolem uší mi duněla ozvěna. Přesně takhle to totiž proběhlo už u jedničky, jejíž vylepšená verze se osm měsíců po vydání objevila na Steamu coby samostatná hra. Bohužel tedy bez kompatibilních uložených pozic – a bojím se, že s tak radikálními zásahy, jaké vývojáři plánují, to bude úplně stejný případ i u definitivní edice dvojky.

Když jsme vyhlašovali naše nejlepší RPG roku 2017, v poslední větě jsme se sami sebe zeptali: „Jak tohle, u všech všudy, Lariani hodlají překonat?“ Srpen by nám měl ukázat, jak moc limitovaná byla naše představivost.

Nejnovější články