A jak už taky bývá zvykem, ne všechny mapy jsou fungl nové. Dvě jsou úplně nové a nikde předtím nikdy nebyly a dvě jsou recyklace něčeho staršího. Novinkami jsou Pod a Frost. V Podu se ocitnete v nefunkční utopické komunitě ze 70 let v Taiwanu. Futuristický design bytů, nebo jakýchsi obytných buněk je hlavním motivem mapy, podobně jako sníh a mráz v příznačně nazvané mapě Frost. Na ní se pro změnu ocitnete v zasněženém evropském městě, kde dvě části obce dělí most přes zamrzlou řeku.
Kdyby se vám do nových map moc nechtělo a radši byste si zopakovali staré známé mapy, tak se můžete těšit na Takeoff a Dig. Takeoff potěší všechny fandy mapy Stadium z DLC First Strike pro první Black Ops. To Dig se vrací ještě hlouběji do minulosti, konkrétně do Call of Duty: World at War, kde byla mapa Courtyard. Tu vývojáři trochu předělali, ale její základ by měl zůstat i v Apocalypse.
Až si budete chtít od klasického multiplayerového střílení trochu odpočinout, můžete zkusit něco trošku jiného - zombíky. Je možná trochu s podivem, že se Activision ještě nepokusil zombie mod od klasického Call of Duty oddělit a prodávat jej jako samostatnou hru, ale třeba to ještě přijde. Každopádně v Apocalypse bude zombie mod jménem Origins, ve kterém se ocitnete v době první světové války, kde na vás budou čekat čtyři hrdinové z úplně první zombie mapy - Tank, Nikolai, Takeo a Rictofen.
V Origins budete vzhledem k zasazení používat dobové zbraně, ale to by nebylo, aby si to Treyarch nepřikrášlili. Dobové zbraně sice budou, ale taky budou jakési nadpozemské schopnosti, droni, nové perky a power upy. Tisková zpráva taky zmiňuje vyhýbání se robotovi, který má být vysoký přes 300 metrů. Apocalypse bude, ostatně jako vždy, dostupné nejdřív na Xbox Live, konkrétně 27. srpna a vyjde vás na 1200 MS bodů. Pokud máte Season Pass, tak Apocalypse kupovat zvlášť pochopitelně nemusíte.