EA navzdory sobotní tiskovce nezapomíná na menší inovativní tituly
zdroj: tisková zpráva

EA navzdory sobotní tiskovce nezapomíná na menší inovativní tituly

11. 6. 2019 14:43 | Novinky | autor: Patrik Hajda |

Není potřeba si něco nalhávat. Sobotní tisková konference EA si nás vážně nezískala. Ne že by šlo o nezajímavá oznámení, ale poměr informací a stopáže byl velmi nevyrovnaný. Kromě očekávaných předváděček zajetých sérií, Star Warsů a Apexu jsme se těšili i na malé hry, například Sea of Solitude a jí podobné. Ale o těch EA promluvila až formou tiskové zprávy.

V sáhodlouhém textu, ve kterém se EA chlubí tím, jak myslí na malé vývojáře, podporuje je a dodává tak kuráž všem ostatním, se velmi nenápadně objevuje větička o tom, že Sea of Solitude – adventura se zatopeným městem, ve kterém pomáháte monstrům – vyjde 5. července.

Nejde o nové oznámení, ale je to jediná informace v souvislosti s touto námi očekávanou hrou. Čekali bychom víc, třeba včera večer, kde bylo prostoru pro podobné hry víc než dost. To samé platí o nových kouscích od studií Zionk Games, Glowmade a Hazelight Studios.

Zonik Games mají za sebou originální hry jako Fe a Flipping Death a i jejich připravovaná novinka Lost in Random chce být něčím výjimečným. Akční fantasy adventura nabídne prvky strategie a zaměří se na zkoumání pravděpodobností v temném světě. Bohužel plnohodnotný trailer a obrázky ze hry chybí, což je ostatně případ celé trojice oznámených her.

zdroj: Archiv

Studio Glowmade stojí za mobilní hrou Wonder Worlds pro zařízení s iOS a vsází na obsah vytvářený komunitou. Pro EA nyní vytváří kooperativní akční RPG RustHeart, které se točí kolem člověka a jím sestrojeného robota. Společně prozkoumávají mimozemské světy, kde přijde ke slovu mimo jiné taktika a… barva ve spreji? Snad se zanedlouho dozvíme víc.

A konečně jsou na řadě Hazelight Studios, tvůrci unikátní kooperativní adventury A Way Out. V jejich případě se nedozvídáme ani jméno nového projektu, ale opět půjde o silně příběhovou kooperaci, která vám zajistí neočekávaný zážitek.

Ani u jedné hry se nezaznívá žádné datum vydání, ani pouhopouhý rok. Kromě těchto tří studií se EA zmiňuje i o spolupráci s Velan Studios, které si před pár lety založili dva veteráni z Activisionu – Guha Bala a Karthik Bala. Mno, EA by vážně měla zapracovat na svých prezentacích. Jedna je natahovaná, protože „nemají“ obsah, druhá mlží, jak to jen jde. Pěkně děkujeme…

Nejnovější články