Eidos oznamuje projekt Deus Ex: Universe a datum vydání Director's Cut verze Human Revolution
zdroj: tisková zpráva

Eidos oznamuje projekt Deus Ex: Universe a datum vydání Director's Cut verze Human Revolution

2. 10. 2013 17:56 | Novinky | autor: Petr Poláček |

Mnohé spiklenecké teorie tvrdily, že zhruba tři miliony prodaných kusů Deus Ex: Human Revolution bylo málo, a pro Eidos tak hra znamenala spíše neúspěch nebo přinejmenším nenaplnění předpokládaného cíle. Dnešní oznámení projektu Deus Ex: Universe však skeptické závěry s jistotou vyvrací. Kdyby Eidos nebyl přesvědčený o potenciálu Deus Ex značky a universa, nepouštěl by se to nesmírně ambiciózního projektu, jakým Deus Ex: Universe podle základních informací bezesporu je.

Ještě než se ale s vizí vývojářů z Eidos Montreal seznámíme, je třeba papouškovat oznámení termínu vydání Deus Ex: Human Revolution - Director's Cut, což má být ultimátní verze dva roky staré hry, která vyjde na PC, PS3, X360 a Wii U 22. října tohoto roku. A musí to být pravda, protože to tvrdí tisková zpráva, ale též grafika v novém traileru.

Deus Ex: Human Revolution - Director's Cut měla původně vyjít pouze na Wii U, ale snad na konto hlasitého pláče hráčské veřejnosti, snad díky prozření vývojářů a managementu v Eidosu nakonec vyjde i na PC a ostatních konzolích. Už několikrát jsme psali o tom, co nového Director's Cut verze hry nabídne.

Článek s popisem novinek, které nabídne Wii U verze díky svému tabletovému ovladači naleznete zde. Článek o novinkách v PC, PS3 a X360 verzích na vás zase čeká tady. Ve zkratce lze říci, že Director's Cut přinese upravenou AI, výrazně vylepšenou grafiku, komentář tvůrců přímo ve hře, průvodce do hry pro případ záseku, dlouhé making of video, ale především DLC Missing Link a předobjednávkovou misi Tongs’s Rescue. Wii U verze k tomu všemu přidá ještě spoustu možností, jak hru ovládat skrze Wii U Gamepad.

...

Deus Ex: Human Revolution - Director's Cut máme z krku, ale co je to ten Deus Ex: Universe, když to zní tak honosně?

„Koncept Deus Ex: Universe spočívá v tvorbě neustále rozšiřovaného a propojeného herního světa, rozprostřeného na ploše několika klíčových her. Z naší strany je to závazek, že budeme sérii pravidelně rozšiřovat smysluplným novým obsahem, abychom tak vytvořili pořádnou konspirační síť napříč několika propojenými Deus Ex hrami,“ popisuje základní koncept celého projektu trošku zeširoka šéf Eidos Montreal David Anfossi.

V zásadě si lze Deus Ex: Universe představit jako sérii her a jiných Deus Ex projektů pro PC, konzole, Facebook, mobily, tablety a jiná zařízení, které budou napojené do jedné velké Dues Ex sítě a vzájemně se budou doplňovat. Do této sítě mohou vedle her patřit i povídky, komiksy – zkrátka cokoli si dokážete představit.

David Anfossi rovněž potvrzuje, že jeho kolegové už v tuto chvíli usilovně pracují na základním kameni Deus Ex: Universe, kterým bude nová hra pro PC a next-gen konzole. Ještě je brzy hovořit v konkrétních obrysech o náplni next-gen Deus Ex, ale spekulovat už lze v libovolné míře.

Anfossi za tímto účelem zveřejnil první artwork ze hry a vynasnažil se nastínit atmosféru a ideovou náplň chystané hry: „Rozloučím se s vámi tímto artworkem z naší next-gen Deus Ex hry, která ukazuje transhumanistickou segregaci, protože právě ta je základem naší vize dalšího Deus Ex. Artwork nabízí pohled na městské ghetto, které vzniklo samovolně kvůli vzájemnému oddělení společenských tříd. Lidé žijící v tomto ghetu si prostředí upravili tak, aby odpovídalo romantickému ideálu kyber renesance. Tahle temná a dystopická vize udává tón, ze kterého bude vycházet vše ostatní v Deus Ex.“

Více už Anfossi neprozradil, a na několik dalších měsíců tím pravděpodobně příval novinek o Deus Ex: Universe utnul. První nástřel však rozhodně je výživný a vychází z něj, že se v průběhu několika dalších let mohou fandové Deus Ex těšit na několik velkých her, malé projekty na mobily či tablety, komiksy, knížky a bůhví, co z Eidos Montreal vypadne ještě. Za mě dobrý

Nejnovější články