Fallout 76 chystá úpravy přehnaně omezeného soubojového systému
zdroj: tisková zpráva

Fallout 76 chystá úpravy přehnaně omezeného soubojového systému

20. 12. 2018 16:30 | Novinky | autor: Václav Pecháček |

Kromě plejády problémů technického rázu nový Fallout 76 trápí i zvláštní designová rozhodnutí. Patří k nim i systém PvP, který určuje, jakým způsobem můžete bojovat s ostatními hráči. A podle mnohých je až příliš omezující, což vede k tomu, že útočit na ostatní se většinou nemůže vyplatit. Bethesda ovšem naslouchá a připravuje změny.

V současnosti duely fungují trošku zvláštně. Když po někom začnete bez varování střílet, poškození je drasticky omezeno. V podstatě mu ukrajujete zdraví po bezvýznamných drobečcích, zatímco on vás může pozorovat a dloubat se u toho v nose. Až ho to přestane bavit, napálí do vás salvu – ovšem za plné poškození.

Tuhle obrannou výhodu je velmi těžké překonat a hráči podle všeho nejsou ani moc motivovaní, aby lovili ostatní přeživší. Ne že by taková pacifistická budoucnost byla nutně špatná, ale asi to není to, co v Bethesdě plánovali.

Na první kvartál příštího roku tak připravují zbrusu nový mód „bez PvP restrikcí“, v němž můžete buď spolupracovat, nebo se navzájem vraždit. Nic víc o něm zatím nevíme, ale hratelná verze už existuje a prý je zábavná. To by ovšem mohl říct každý a vlastně by bylo dost divné, kdyby zaměstnanci Bethesdy do světa vyřvávali, jaká je to ubíjející nuda, takže si radši počkejme na vydání.

zdroj: Archiv

Co se týče dalších budoucích úprav, v půlce ledna vyjde patch adresující některé ze spousty bugů, které Fallout 76 po vydání postihly. Vývojáři tak plní své předsevzetí se o novou hru starat, i když při příjezdu do cílové stanice katastrofálně vykolejila.

Příští rok se taky můžete těšit na vysvětlení důvodů některých změn v jednotlivých patchích a updatech. Místo suchého seznamu tak přímo nahlédnete pod pokličku vývojového procesu, kde vám autoři vysvětlí, proč že to nerfli tuhle pušku nebo proč se rozhodli pozměnit odměny za některý quest.

Falloutu 76 se už asi nikdy nepodaří odpárat nášivku za nejhorší launch roku 2018, ale kdo ví – třeba se za několik let dočkáme podobného příběhu jako v případě No Man’s Sky, které se ze všeobecného zklamání postřeleného vlastním hypem proměnilo ve velmi kvalitní hru.

Nejnovější články