Fell Seal: Arbiter’s Mark chce být duchovním nástupcem Final Fantasy Tactics
zdroj: tisková zpráva

Fell Seal: Arbiter’s Mark chce být duchovním nástupcem Final Fantasy Tactics

30. 9. 2017 10:26 | Novinky | autor: Patrik Hajda |

Legendární tahové RPG Final Fantasy Tactics letos oslavilo druhé kulatiny a pro mnohé se stále jedná o ničím nepřekonanou hru. Samotní Square Enix podpořili vydání podobného titulu Children of Zodiarcs, která se však odklonila od původního mustru s prvky stolních her. Dalším pokusem o navázání na klasickou hratelnost má být Fell Seal: Arbiter’s Mark.

Dva veteráni videoherního průmyslu se spojili, aby světu přinesli kouzelné tahové RPG ze staré školy. Hned na první pohled zaplesá vaše citlivé oko, které jistě ocení krásu ručně malovaného prostředí hrajícího všemi barvami. Dnes už tak dobře nepůsobí toporné animace postav, ale ty zde fungují především jako nostalgická vzpomínka na časy dávno minulé.

Když pak nakouknete pod vizuální pokličku a přečte si všechna ta čísla, zaplesá i vaše představivost. Hlavní příběh se točí kolem Rady nesmrtelných, která sjednotila všechny země pod svou nadvládu a snaží se v klidu a míru předejít katastrofám. Sami mají spoustu práce s panováním, proto za ně „špinavou“ práci vykonávají arbitři. Jedním z nich bude i vaše postava Kyrie, se kterou čelíte narůstajícímu nebezpečí, což by vám mohlo vydržet tak 30 - 35 hodin.

zdroj: Archiv

Kyrie má sice dané příběhové pozadí, ale vše ostatní je na vás. Nejde jen o upravitelný vzhled postavy, ale především o volbu jednoho z 20 povolání na začátku hry, výběr další specializace a postupné odemykání 200 aktivních i pasivních schopností. A to nejen u Kyrie, ale i u jejích společníků. Prostě naprosté modifikační orgie a propočítávání jako ve Final Fantasy Tactics, kdy jste museli pečlivě pracovat s vývojem, abyste se dostali k Cibulovému rytíři.

Fell Seal: Arbiter's Mark na papíře zatím vypadá slibně a skutečně by mohlo jít o právoplatného nástupce legendární klasiky Final Fantasy Tactics. Datum vydání je zatím stanovené na léto příštího roku, ale dost záleží na tom, zda se tvůrcům podaří vybrat požadovaných 40 tisíc dolarů na Kickstarteru. Po prvním dni se ukazatel zastavil kousek od čtvrtiny, takže splnění cíle by měla být hračka. Otázkou jsou Stretch Goaly, z nichž hned první slibuje hratelnou rasu monster.

Základní hru můžete mít již od 20 dolarů na PC (Steam) nebo Xbox One (PS4 je zatím v jednání). A pokud vás nepřesvědčil vizuál, herní obsah, mechaniky ani doprovodné video, pak sáhněte po demoverzi (Game Jolt, Itch.io, Indiexpo), na jejímž základě se už definitivně rozhodnete zda ano, či ne.

Nejnovější články