Vývojářům se dlouhodobě nelíbí, že blokování je v duelech jednoho proti jednomu až příliš silné. Když hraje více hráčů najednou, pak to nevadí – kamarád může vašeho soupeře seknout do zad, a situace je vyřízená. Ale v boji muže proti muži je prý možnost odrazit útok a následně zaručeně prorazit soupeřovu obranu až příliš silná, zvlášť u těch nejlepších hráčů, co jsou schopní vyblokovat téměř všechno. Proto bude automatické proražení z protiútoku zrušeno.
Zvýšení se dočká i poškození, které při blokování utrpíte. Dosud jste ztratili 5-10 % životů v porovnání s těmi, o něž byste přišli, kdyby se vám blok nepovedl. Tahle cifra se teď zvedla na 18 %, což je dost podstatný rozdíl – taktika neustálého odrážení úderů, nekonečného čekání na chybu teď bude mít jen poloviční životnost. To je ještě podpořeno skutečností, že pokud vám dojde stamina, vaše bloky nebudou efektivní.
For Honor se od počátku potýkala s nepříliš ideálním stavem připojení, ať už se jednalo o lagy, nebo pauzování hry, když hostitel odešel ze hry a bylo třeba najít jiného. Vyřešit by to měl přechod na dedikované servery. Vývojáři to v blogpostu označují za „výměnu motoru v autě za jízdy“ – prý jde o velice obtížnou operaci, kvůli níž na konektivitě pracují dva separátní týmy. Jeden udržuje v chodu a vylepšuje současný systém, ten druhý pracuje na novém. Kdy k migraci dojde, to prozatím není jasné.
Třetí sezóna poběží od srpna do listopadu letošního roku, ta čtvrtá pak od listopadu 2017 do února 2018. V prvním období se dočkáte dvou map a hrdinů, o nichž zatím nemáme žádné bližší informace, a například také duelových turnajů propojených s frakční válkou. Přibydou také nové legendární předměty, a bude spuštěn veřejný test nového soubojového systému.
Od listopadu vás pak čeká plné spuštění upraveného šermování, ranked 4v4 zápasy, nový tutoriál a trénink pro nezkušené hráče, další dvojice hrdinů a map, nové zbraně i brnění… Je toho docela dost, takže stávající válečníci se mají na co těšit, a kdo ví, novinky možná přitáhnou i nějaké opozdilce či odpadlíky. Honza Slavík si ve své osmičkové recenzi koneckonců hratelnost nadmíru pochvaloval a nejvíc ho štvaly právě síťové problémy, jež by s trochou štěstí mohly být v dohledné budoucnosti vyřešeny.