Stejně jako Nioh a jeho vývojáři z Team Ninja šli vlastní cestou a zamířili mnohem blíž k bojovce a stylu Onimushy, z videa k Sekiro: Shadows Die Twice je vidět, že i From Software chtějí mít vlastní specifika. Ostatně, jak jde s materiálem tohoto žánru pracovat, ukázali právě v Bloodborne, kde stačilo pár designových změn a najednou byl pocit ze samotného boje zcela odlišný. Na Sekiro se pozná, že chtějí zkoušet nové věci. V první řadě to vypadá, že tu bude trochu svobodnější pohyb lokacemi, a to díky možnosti použít vystřelovací lano.
zdroj: Archiv
S lanem se dá vyskakovat na jinak nedostupná místa a teoreticky tak protivníky obcházet, plížit se po střechách anebo je naopak obcházet pod mosty apod. Lano jde použít i v boji, kdy se můžete k nepříteli přitáhnout. Trailer ukazuje řadu různých zbraní a samotný soubojový systém evokuje to, čemu dnes říkáme „Souls hry“, což znamená, že prim hraje opatrnost a minimum chyb, přičemž za každou z nich těžce zaplatíte. Je zjevné, že i zde bude hrát svou roli oživování a nesmrtelnost vašeho hrdiny, který ostatně má jednu ruku kostlivou.
Šéfem vývoje je hlavní tvář FromSoftware, Hidetaka Mijazaki, který stojí i za Souls sérií. Hra se odehrává koncem 16. století, kdy Japonsko v posledních křečích trhá občanská válka období Sengoku. Hlavní hrdina Sekiro, což znamená Jednoruký vlk, je bojem zocelený válečník, který se snaží zachránit svého pána a pomstít se svému úhlavními nepříteli, samuraji jménem Ašima.
Měli bychom se dočkat spousty nových mechanismů, jak v boji, tak mimo měj. Velkou roli bude hrát průzkum, který vás může zavést k novým předmětům NPC, nepřátelům apod. Jak už bylo řečeno, kostlivá ruka hlavního hrdiny hraje klíčovou roli. Zatímco v jedné ruce máte meč, v té druhé řadu schopností, přičemž vystřelovací hák je jen jednou z nich. Pro vítězství nebude třeba mít jen dobré bojově schopnosti, ale také odhadnout, kdy bojovat a kdy se raději proplížit. Další informace budou následovat, co se týče data vydání, to je stanovené na příští rok, bez bližších specifikací.