Game Developers Session láká vývojáře i herní nadšence na zajímavý program a zahraniční hosty
zdroj: tisková zpráva

Game Developers Session láká vývojáře i herní nadšence na zajímavý program a zahraniční hosty

24. 10. 2013 13:15 | Novinky | autor: Redakce Games.cz |

Jaké klišé, psát, že se rok s rokem sešel a na krku máme již 11. ročník Game Developers Session, čili největší domácí akci pro vývojáře a nadšence do her a jejich tvorby. Je to však klišé příjemné, protože GDS si už léta drží solidní úroveň díky přehršli zajímavých přednášek od vývojářů, kteří mají rozhodně co říct a ukázat. Letošní GDS se bude konat od pátku 8. listopadu do neděle 10. listopadu v Národní technické knihovně v Praze – Dejvicích, a soudě dle doposud potvrzeného programu se mohou vývojáři i herní nadšenci nač těšit.

Přednášet o různých aspektech vývoje her budou Dan Vávra z Warhorse, Karel Mořický z Bohemia Interactive, Jan Kavan z CBE Software, Michal Rybka nebo Rami Ismail z holandského studia Vlambeer, který je čerstvým držitelem Apple Design Award za hru Ridiculous Fishing. Než se na letošní GDS podíváme detailně, je třeba všechny zájemce upozornit, že by se měli co nejdříve zaregistrovat, protože lístků je pouze 250 a zájemců o ně bude hodně! Registrovat na letošní GDS se můžete na webu gds.ceske-hry.cz. Cena vstupenek je 800 Kč pro pracující a 500 Kč pro studenty.

Finální verze programu s přesnými časovými rozpisy by se měla na webu GDS objevit v následujících dnech. Už nyní si však můžete přečíst anotace jednotlivých přednášek, které tematicky postihují prakticky všechno, co souvisí s vývojem her, jejich vydáním či analýzou úspěchu nebo neúspěchu.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

Dan Vávra naváže na svou loňskou přednášku o designu her v praxi. Za vývojáře z Warhorse se GDS zúčastní také Viktor Bocan, který bude přednášek o scriptování questu v open world hře, nebo Jakub Holík, od něhož se během semináře dozvíte leccos o vývoji a tvorbě assetů pro CryEngine 3 a next-gen hry obecně.

Honza Kavan z CBE sdělí posluchačům své zkušenosti s úspěšnou crowdfundingovou kampaní na IndieGoGo. Martin Slavkov z Cauldronu přestaví základní principy užití fyziky ve FPS hrách. No a Karel Mořický z Bohemia Interactive bude vyprávět o tom, co obnáší vývoj hry, která je zároveň platformou. Jde samozřejmě o Arma 3 a z přednášky se rovněž dozvíte zajímavé poznatky o využití Steam Early Acces nebo Steam Workshopu.

Vladislav Zpevák z Mingle Games se podělí o zkušenosti se sháněním peněz na vývoj nezávislé hry, Ján Ilavský z Hyperbolic Magnetism představí aspekty vývoje pro zajímavé zařízení Leap Motion, a zajímat by vás měla i přednáška Marka Rosy z Keen Software o tom, jak za sedm měsíců od započetí vývoje dostat hru (v tomto případě Space Engineers) na Steam Early Acces.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

Možná vás ale zaujmou jiné přednášky nebo workshopy, které započnou už v pátek. V jednom z nich vám Michal Červenka z Dreadlocks ukáže, jak vyrobit jednoduchou first person hru pro Oculus Rift. Ale víte co, vyberte si z bohaté nabídky sami.

Pokud si vzpomínáte, minulý rok jsme ve spolupráci s pořadateli většinu hlavních přednášek natáčeli a nabídly vám je pak na Games ve formě záznamů. Letos jednáme s pořadateli o tom samém a zatím se zdá, že by se to mohlo povést. Pokud se na GDS z nějakého důvodu nedostanete, pravděpodobně vám tedy nejlepší přednášky neujdou. Ještě vám ale vše potvrdíme. Proto stojí za to ještě jednou zdůraznit, že osobní účast na GDS je základ, pokud nechcete o nějakou z přednášek přijít. Nic nenahradí možnost osobního kontaktu s vývojáři a dalšími nadšenci do vývoje her, což je jedna z vůbec nejlepších kvalit GDS. Pokud se hodláte účastnit, registrujte se včas.

Takže na shledanou na GDS, které se koná od pátku 8. listopadu do neděle 10. listopadu v Národní technické knihovně v Praze – Dejvicích.

Nejnovější články