Akci pořádá ve spolupráci s Fakultou informatiky MU sdružení MU Game Studies a cílem čtveřice přednášek/workshopů je „nastartovat výuku tvorby digitálních her na akademické půdě,“ jak uvádí tisková zpráva. Nutno podoktnout, že akce je určena široké veřejnosti a vstup je zdarma!
Jednotlivé přednášky se budou konat 5., 12., 19. a 23. listopadu, jak se dozvíte z dedikované stránky. Vyskočí zde na vás též informace o programové náplni a vývojářích, kteří do účastníků budou své zkušenosti z dlouholetého vývoje her pod tlakem hustit.
V první přednášce vás Vladimír Geršl (dříve Cauldron, nyní Fun 2 Robots) seznámí s činnostmi, které doprovází úvodní fáze vývoje hry a druhá přednáška pod vedením Jarka Koláře (2K Czech) se bude týkat designování her. Dan Doležel (2K Czech) se účastníky pokusí během třetí přednášky seznámit se základy práce v Unity a během čtvrtého čekání čeká na přihlášené (bacha, limit je 30 lidí!) Hackathon pod vedením Petra Benýška z Madfinger Games.
Na akci jsou srdečně zváni nejenom studenti, ale kdokoli se zájmem o vývoj her. Registrace je nutná jen pro účast na Hackathonu, ale nezávazná registrace na workshop je ze strany pořadatelů rovněž vítána. Podmínkou účasti je vlastní notebook s nainstalovanou bezplatnou verzí Unity 3D.
Znovu připomínám, že podrobnosti o místě a časech konání všech čtyř částí Game Making university najdete na webu celé akce. Jak vyplývá ze slov organizátorů, letošní Game Making Univerzity je krom jiného i zkouškou zájmu lidí o výuku tvorby her na akademické půdě. Pokud bude zájem dostatečný, bude to další argument, kterým lze u vedení fakulty lobovat za povolení tvorby her jako semestrálního předmětu. Případnou účastí se tedy nejenom dozvíte a naučíte něco zajímavého a snad i nového, ale zároveň i podpoříte z mého pohledu dobrou věc.